Fiat Panda е непобедлива во А сегментот

Практична, забавна и економична Panda е непобедлив лидер во сегментот А во Европа.

Модел со премногу долг работен век, но и покрај тоа нема здрава конкуренција на европскиот пазар.

На многумина не им е јасно како воопшто се снаоѓа во Fiat, поточно моделот кој одамна беше на залезот на кариерата?

И покрај фактот што неговата тесна кабина подразбира „лактот“ со патникот, Fiat Panda останува најпопуларниот автомобил во матичниот сегмент А, според мислењата на познавачите.

Иако Fiat не сака да се збогува со бензинскиот Fiat 500 , ќе мора повеќе да води сметка за старата Panda. Да, правилно ја прочитавте старата Panda, која ќе остане на пазарот до 2027 година под името Pandina, паралелно со продажбата на новата генерација симболично наречена Grande Panda, која игра на картата на електрификација и адаптација на пазарните трендови.

Panda се произведува веќе 44 години, сето тоа време поради клиентите кои сакаат практичен градски автомобил со мала потрошувачка на гориво и ниски трошоци за одржување. Да не заборавиме, Panda се нуди и со погон 4×4, одлична предност за забавно возење надвор од патот.

Сè уште е визуелно пријатен и достапен модел, без оглед на тоа што се продава непроменет од 2011 година, шармот на Panda воопшто не избледел бидејќи сè уште е веројатно најпродаваниот модел во сегментот А во Европа.

Така, за шест месеци Fiat испорача повеќе од 76.000 примероци и ја зголеми продажбата на овој модел за 25 отсто. Ако го игнорираме Fiat 500, чии проштални залихи полека се чисти, прв следбеник е Toyota Aygo X со помалку од 54.000 испораки. За евиденција, малиот на Тоyotа е поскап за околу 2.500 евра во ЕУ, а тоа е всушност големата предност на Pandа. Дури потоа доаѓа корејското дуо Hyundai i10 и Kia Picanto, кои ја завршија првата половина од годината со 34.400, односно 31.600 продадени примероци.

Колку што сегментот на мали автомобили во Европа доживува несреќа, Pandа и нејзините следбеници се очигледно среќни што сегментот А полека згаснува и што веќе нема конкуренција што претходно го окупираше пазарот. Така, VW Up!, Škoda Citigo, Seat Mii, Peugeot 108, Citroen C1, Ford Ka, Smart ForFour и ред други малечки исчезнаа од сцената.

Со долга приказна за забава, шарм и практичност, иконата и инспиративна Fiat Panda ќе продолжи да го води европскиот пазар со потребните технички адаптации, кои ги очекуваат сите новопроизведени автомобили во Европа од јули. Fiat е подготвен да инвестира во ажурирање на својот најпродаван модел, кој по 44 години и повеќе од 8 милиони продадени примероци се уште не е подготвен да се збогува.

 

Претходна
Следна




НАЈНОВИ