Jaguar преминува на струја и ги зголемува цените

Jaguar каков што го знаеме престанува да постои, а од сега почнува ново поглавие во историјата на овој британски автомобилски бренд во целосна сопственост на автомобилскиот гигант TATA од Индија….

Овој британски бренд во сопственост на индиски концерн останува доследен на идејата за електрификација и целосна транзиција на опсегот на електрична енергија.

И не само тоа, Јaguar сака и да се репозиционира на пазарот и да стане ексклузивен бренд.

Верувале или не, со својата понуда сака да стане конкурент на супер луксузните брендови како Bentley.

Тоа е храбар потфат бидејќи постоечките модели ќе бидат исфрлени од употреба, а некои пазари нема да добијат нов Jaguar во период околу една година.

Нема ни да зборуваме за тоа дека Jaguar не успеа да се справи со ривалите како Audi, BMW и Mercedes.

Оваа одлука звучи како рецепт за катастрофа, но Jaguar верува дека тоа е најдобрата стратегија за иднината, истакнуваат информативните агенции. Како што неодамна објасни управниот директор Раудон Гловер (Rawdon Glover) за Top Gear, брендот е на „крстопат“ и треба „да се издигне од (масовниот) премиум простор“.

Се очекува дека преминот на Jaguar во нова ера ќе донесе дополнителен пад на продажбата, особено што до доаѓањето на новите модели на пазарот ќе остане само F-Pace. Гловер призна дека ова ќе биде предизвик за многу партнери и дека ќе има некои „многу болни работи“ при преселувањето на нов пазар.

Гловер исто така изјави: „Со секоја одлука што ја донесуваме, се прашуваме: „Дали ова ќе ги натера луѓето да размислуваат за Jaguar онака како што ние сакаме? Ако тоа не ги натера да сакаат да платат 120.000 британски фунти, ние нема да го направиме тоа“.

Ако се прашувате што ќе понуди Jaguar за минимум 120.000 фунти, ќе имаме одговор до крајот на оваа година.

Имено, Jaguar веќе го потврди претставувањето на концептот GT со 4 врати. Ќе ја користи новата Jaguar Electric Architecture (JEA) и ќе обезбеди опсег од 700 километри.

Тоа ќе биде еден од вкупно трите модели што ќе ги понуди Jaguar. Со ова Гловер најави враќање во деновите кога произведуваа „убави, пожелни автомобили, не во големи количини и без бројни големи модели во портфолиото“.

 





НАЈНОВИ