Kawasaki мотоцикл на водород

Kawasaki официјално го претстави мотоциклот со погон на водород кој ги ветува сите придобивки од традиционалниот мотоцикл со многу помали емисии…

Мотоциклот е заснован на моделот Ninja H2, а го придвижува 1,0-литарски (998 кубни сантиметри работен волумен) мотор со супер полнач, кој е изменет да користи водород наместо бензин.

Водородот се вбризгува директно во цилиндрите додека мотоциклот работи на традиционален процес на согорување.

Сепак, моторот не е единствената промена, бидејќи мотоциклот доби и канистри со водород, како и систем за снабдување со водород. Овие компоненти се наоѓаат на задната страна и се дизајнирани да изгледаат како тврди вреќи за седло, пренесуваат светските информативни агенции.

Kawasaki неодамна го демонстрираше мотоциклот на патеката Сузука (Suzuka) за време на трката за издржливост Сузука 8 часа (Suzuka 8 Hours Endurance Race).

Тоа беше кулминација на неколкумесечната работа на проектот, кој започна во март 2023 година, а тест возењата беа спроведени на почетокот на оваа година.

Компанијата соопшти дека велосипедот обезбедува „чуство на татнеж и пулсирање што возачите го сакаат кога го вртат гасот, додека испушта главно вода и многу малку CO2“.

Дополнително, мотоциклот би можел да ги избегне проблемите со ограничен опсег и долго време на полнење, кои се пречка за електричните мотоцикли.

Иако е прототип, Kawasaki планира да започне со производство на мотоцикли со водороден погон на почетокот на 2030-тите.

Сепак, компанијата предупреди дека временските рокови и достапноста може да се разликуваат во зависност од инфраструктурата за водородно гориво и регулаторниот статус на секоја земја.





НАЈНОВИ