Kia K4 би можел да го замени Ceed во Европа

Kia подготви нов хечбек со бензински мотор наменет за светскиот пазар, а би можело да се планира и европско лансирање…

Kia K4 ќе се нуди во Северна Америка, Азија и Блискиот Исток како Lift-back во стилот на Skoda Octavia, како и како традиционален hatch-back со пет врати. Kia нуди избор помеѓу атмосферски 2.0-литарски мотор со моќ од 147 КС или 1.6-литарски турбо бензински мотор со моќ од 190 КС.

Hatch back верзијата со пет врати K4 сега е забележан како се тестира во близина на инженерскиот центар на Kia во Риселсхајм, Германија.

Иако портпаролот на Kia во Велика Британија изјави за Autocar дека тоа не значи дека автомобилот е подготвен за продажба во Европа, постојат позитивни знаци за неговото идно присуство и на овој пазар.

Слично позиционираниот Ceed продолжува добро да се продава во Европа и покрај тоа што е постар автомобил од многу негови ривали, лансиран во 2018 година.

Hatch back изведбатат, Xceed (crossover изведба) и Proceed (спортски караван) досега се продадени вкупно 60.478 единици оваа година, според податоците на Jato Dynamics.

Тоа го става моделот на исто ниво со некои од неговите најистакнати ривали, вклучувајќи ги Ford Focus (47.582 продажби), Peugeot 308 (51.656) и Toyota Corolla (70.701).

Ова сугерира дека Ceed останува остварлив производ и покрај пошироката промена на пазарот кон теренци. Поголемиот Kia Sportage оствари 87.164 продажби во истиот период.

Претпоставувајќи типичен осумгодишен производствен циклус, Ceed треба да биде заменет околу 2026 година.

Сепак, Kia допрва треба да објави какви било планови за следната генерација, што сугерира дека би можела да се потпре на други модели во својата гама за да ја пополни таа празнина.

Новиот EV3 е ефективно електричен наследник на Ceed, со слични пропорции – долги 4,3 метри и широки 1,8 метри – и каросерија со пет врати.

Но, имајќи предвид дека растот на продажбата на ЕV во Европа не ги исполни очекувањата на многу производители, можно е на Kia да и треба модел на мотор со внатрешно согорување за да ја пополни дупката во сегментот на Ceed додека побарувачката за ЕV не ги достигне претходните прогнози.

Ова би можело да обезбеди деловна одржливост за увоз на К4, кој се произведува во Мексико.

Kia неодамна вети дека ќе додаде повеќе хибридни автомобили во својата постава ширум светот „за да управува со флуктуирачката побарувачка за електрични возила“, зајакнувајќи го случајот за наследник на Ceed со мотор на согорување.

Иако K4 сè уште не нуди хибриден погон, тој би можел да биде меѓу деветте нови автомобили што ќе го добијат до 2028 година.

Во меѓувреме, фабриката на Ceed во Жилина, Словачка, започнува постепена транзиција кон производство на новите електрични модели.

Kia веќе потврди дека фабриката ќе го произведува електричниот EV2, врв на нејзиниот план да продава 1,6 милиони електрични возила годишно до 2030 година.

Инаку фабриката Жилина има вкупен капацитет од 350.000 автомобили годишно.





НАЈНОВИ