Компактниот SUV на Škoda наменет за индискиот пазар на нова слика

Škoda Auto India најавува целосно нов компактен SUV како следен чекор во својата производна офанзива во земјата по моделите Kushaq и Slavia…

По првиот најавен цртеж од февруари кој го прикажува предниот дел на возилото, сега доаѓа цртежот на задниот дел. Стратешки важен нов автомобил во популарниот компактен сегмент – развиен и произведен во Индија – ќе ја зајакне позицијата на Škoda на тој пазар и дополнително ќе ја забрза стратегијата за интернационализација на компанијата. SUV моделот со должина помала од четири (4) метри ќе дебитира во Индија во првата половина на наредната 2025 година.

Новиот модел ќе биде производ на почетен производ на брендот во Индија и има за цел да привлече нови групи клиенти во стратешки важниот компактен сегмент. Како SUV под 4 метри, автомобилот има придобивки од поволностите за акциза под 4 метри достапни во Индија и производителот на автомобили ќе ги пренесе овие придобивки на клиентите кога станува збор за цените. Името на новиот SUV ќе биде официјално објавено подоцна оваа година.

Новиот компактен SUV ќе биде трет производ на Škoda на платформата MQB-A0-IN и ќе ја наследи истата ДНК на Škoda за динамика и безбедност на возењето како и другите два локално развиени и произведени модели на Kushaq и Slavia. Платформата беше заеднички развиена од тимови во Индија и во Чешка со фокус на висока локализација и ниска цена на сопственост. Тоа е првата платформа развиена од компанијата надвор од Европа и направена за индискиот пазар.

Платформата овозможува користење на ефикасни мотори и напредни безбедносни системи, особено за индискиот пазар и исполнување на новите, построги барања за безбедност и емисии на земјата. Во однос на дизајнот, изгледот ќе го има новиот корпоративен стил Modern Solid. Покрај тоа, од Компанијата беше најавен и импресивен клиренс (оддалеченоста на најниската точка на возилото од подлогата) како адут плус за можностите надвор од асфалтиран пат.

Под хаубата очигледно ќе има добро познат од Групацијата Volkswagen , 1.0 TSI турбо бензински мотор. Активностите на индискиот пазар се дел од стратегијата за следното ниво на Škoda Auto. Според истата, Škoda има за цел да продава 100.000 возила годишно на пазарот во Индија до 2026 година, за да стане најпродаваниот бренд од Европа до 2030 година на Индискиот потконтинент





НАЈНОВИ