Најавени откази во германската автомобилска индустрија

Германската автомобилска индустрија ги намалува трошоците, Volkswagen AG неодамна започна програма за десет милијарди евра помалку трошоци, што значи и отпуштања.

Падот во работата го чувствуваат и добавувачите на автоделови бидејќи нема доволно купувачи. Како да се разбере најавата на шефовите на Volkswagen за фокусот на големо намалување на трошоците?

„Во принцип, станува збор за намалување на високите трошоци кои произлегуваат од недоволното искористување на производствените капацитети во фабриките. Тие ги елиминираат смените во фабриките кои произведуваат само електрични модели, како што е фабриката Цвикау.

И им требаат пари за инвестирање во наредните години, кога продажбата не само што ќе се зголеми, туку следува период понапорен, особено за марката Volkswagen. И ZF најави укинување на 14.000 работни места, не само во Германија, туку и во други земји.

„Јасно е и дека конкуренцијата се зголемува, дека во играта влегуваат нови добавувачи, како што е Nvidia, која произведува чипови, а кинеските добавувачи земаат дел од колачот од поранешните деловни партнери“, објасни експертот Стефан Брацел (Stefan Bratzel).

На прашањето дали германските брендови сè уште можат да вршат притисок врз нивните добавувачи и да ги намалат трошоците, Брацел одговори: „Производителите треба да внимаваат да не ја преминат линијата, бидејќи дефинитивно им требаат силни добавувачи. Се разбира, тие мора да бидат достапни и конкурентни. Некои се фокусирани да ги одржат своите добавувачи во живот на долг рок, што дефинитивно е начин да се оди.

Штефан Брацел гледа големи предизвици за германската индустрија во следните две години. Во меѓувреме, кинеските електрични марки стрмно, па речиси вертикално, се искачуваат кон врвот, а во софтверската област почнаа да се поврзуваат и Јапонците.

 





НАЈНОВИ