Home Featured Неофицијално: Електричниот Renault Twingo ќе се произведува во Словенија

Неофицијално: Електричниот Renault Twingo ќе се произведува во Словенија

0
Неофицијално: Електричниот Renault Twingo ќе се произведува во Словенија

Одлуката е донесена. Како што дознава Forbs Словенија, францускиот производител на автомобили Renault ќе го принуди производството на нов електричен автомобил да му се довери на Revoz…

Меморандумот за разбирање ќе биде потпишан во среда во Нови Местo. Според неофицијални, но сигурни информации на словенечки Forbs, во среда во Revoz во Нови Место ќе биде потпишан меморандум за разбирање, кој ќе биде основа за почеток на производството на новите електрични автомобили Renault twingo. Се очекува на церемонијата да присуствуваат премиерот Роберт Голоб, министерот за економија Матјаж Хан и потпретседателот за индустриска област на брендот Renault Херберт Штајнер Herbert Steiner.

Revoz не сакаше да ги коментира нашите информации, ниту пак од Министерството за економија.

Фабриката од Нови Место беше еден од најсериозните кандидати за овој проект, а сега, очигледно, е донесена конечната одлука Французите да го произведуваат новиот модел тука.

Во јунската презентација пред акционерите, раководството на Renault изјави дека претставувањето на новиот модел и почетокот на сериското производство се планирани најдоцна до 2026 година.

Колкава ќе биде француската инвестиција, што значи проектот за работни места во Revoz и други детали од проектот треба да се обелоденат во среда.

И словенечката држава треба да ја поддржи инвестицијата на Renault, но не се знае во колкава сума и под кои услови.

Сепак, во последната година, претставниците на Revoz одржаа неколку средби на оваа тема со претставници на Министерството за економија, последен пат пред две недели, кога, според нив, разговараа за „продолжување на дијалогот во однос на планираната инвестиција и планирање на комуникациски активности“.

Запрени две програми

Revoz лани остварил 822,5 милиони евра приход од продажба, наспроти 933,3 милиони евра претходната година. Нето добивката се удвои од 4,7 милиони евра на 9,4 милиони евра минатата година.

Во јуни го завршија производството на два модела Twingo (Twingo 3 ICE и Twingo 3 electric) во Нови Место, а од тогаш се произведува само Clio 5, според француските медиуми, Словенија произведува околу петтина од вкупните количини на овој модел.

И покрај суспензијата на две производствени програми, сите 1.400 работници беа задржани во Revoz, можеби токму поради плановите на Renault Group да ја пренесе новата производствена програма во главниот град Долење. Неодамна ни кажаа дека компанијата која пред епидемијата имаше три смени, сега работи во една смена.

Како ќе биде новото твинго?

Шефот на Renault, Лука де Мео (Luca De Meo), првпат го претстави прототипот e-Twingo во ноември минатата година на саемот за автомобили во Париз. Тој не кажа многу за техничките параметри на градското возило. Најавата дека цената треба да биде пониска од 20.000 евра остава впечаток дека ќе има батерија со помал капацитет (а со тоа и домет). Де Мео најави и дека новото бебе со европско потекло ќе има потрошувачка од околу 10 киловат часови на 100 километри.

Во меѓувреме, емисиите на јаглерод диоксид (CO2) ќе бидат за околу 75 отсто помали „од просечниот европски автомобил со внатрешно согорување продаден во 2023 година, во текот на целиот животен циклус“, рече Де Мео.

Кинески добавувачи за електричниот оддел на Renault

Подружницата на Renault, Amper, која го надгледува портфолиото на електрични возила на групацијата со седиште во Париз, сега гради синџир на снабдување за планирано зајакнување на сегментот, според странските медиуми.

Уште оваа пролет, Французите разговараа за можно партнерство за развој на прифатлив мал електричен автомобил со Volkswagen, но – како што објави Routers во мај – разговорите со германскиот конгломерат потоа влегоа во ќорсокак и, наводно, завршија.

Неодамна Renault најави дека ќе купува батерии од корејски LG и кинески CATL, кои имаат производство во Европа (во Полска и Унгарија).

Со поврзување со азиските компании, производителот на автомобили треба да ги намали трошоците за клучните компоненти, а во исто време, со одржување на синџирот на снабдување и производство во Европа, ќе ги избегне протекционистичките мерки на Европската унија (ЕУ) за кинеските автомобили.