Нов BMW M5 со хибриден погон и 727 КС

По премиерата на стандардните верзии на новата серија 5 и електричниот модел i5, BMW сега и официјално го прикажа долго најавуваниот нов M5 седан (G90), додека новиот M5 Touring (G99) ќе пристигне подоцна…

По оваа онлајн премиера, новиот M5 ќе биде јавно прикажан на Goodwood Festival of Speed ​​следниот месец, а нешто подоцна и на M Festival во Полска.

M5 Touring (G99) ќе започне да се произведува во ноември оваа година, откако седанот M5 ќе се појави на производната лента во јули. За разлика од помалиот M3 Touring, BMW има намера да го продаде M5 Touring во САД според претходните вести.

М дивизијата претходно потврди дека новиот М5 користи plug-in хибриден погон, а сега е откриено дека е комбинација од 4,4-литарски V8 твин-турбо бензински мотор со 430 kW/585 КС и електричен мотор со 145 kW/197 КС.

Автомобилот има комбинирана моќност од 535 kW/727 КС и 1000 Nm максимален вртежен момент, како и батерија од 18,6 kWh (досегот во електричен режим е 69 km, а најголемата брзина овде е 140 km/h).

Полнењето на батеријата обично трае три часа и 15 минути на 7,4 kW.

Сепак, треба да се напомене дека новата лимузина М5 тежи дури 2435 килограми, а што се однесува до димензиите, должината е 5096 mm, ширината е 1970 mm, висината е 1510 mm и меѓуоскиното растојание е 3006 mm.

Што се однесува до забрзувањето, новиот M5 седан до 100 km/h достигнува за 3,5 секунди, 200 km/h достигнува за 10,9 секунди и може да достигне 250 km/h. Со M Driver’s Package, максималната брзина е 305 km/h.

Овој модел со високи перформанси доби, меѓу другото, испакнати браници, модифицирани браници, различни странични прегради, голем заден дифузор и спојлер на багажникот.

Дополнително, дел од пакетот М вклучува погон на четири тркала, пет режими на возење (Hybrid, Electric, eControl, Dynamic и Dynamic Plus), спортско подесена суспензија, спортски издувен систем, опционални карбон-керамички сопирачки, специјални алуминиумски тркала (од 20 и 21 инчи), гуми Мichelin 285/40 ZR20 и 295/35 ZR21, како и префинет ентериер со Мерино кожа, оперативен систем iDrive 8.5, систем за опкружувачки звук Bowers & Wilkins со 655 вати и 18 звучници, како и спортски седишта и волан со сплескан долен дел и црвена ознака во 12 часот.

Ако клиентот не сака покрив од јаглеродни влакна, BMW стандардно инсталира панорамски стаклен покрив.

Седмата генерација на BMW M5 сега доаѓа стандардно со интегрирано активно управување, кое ги врти задните тркала синхронизирано или спротивно од предните тркала, во зависност од брзината.

Овој систем, со агол на управување до 1,5° (степен), го подобрува маневрирањето, го намалува кругот на вртење и ја подобрува стабилноста и удобноста при промена на лентата со голема брзина.

Дополнително, во динамични ситуации на возење, помага да се контролира шасијата за подобра стабилност и агилност.

BMW M5 вклучува стандардно сценарио за добредојде со оркестрирани надворешни и внатрешни светла, завршувајќи со светлосен тепих за добредојде специфичен за М проектиран на земја.

Во палетата има неколку атрактивни бои, меѓу кои и Isle of Men Green, Marina Blue Bay, Frozen Deep Grey, Storm Bay…

Продажбата е најавена за ноември, додека цените во Германија почнуваат од 144.000 евра.





НАЈНОВИ