Ново правило на Европската Унија значи крај за plug-in хибридите?!

Проценетите емисии по WLTP циклус ќе се зголемат тројно за plug-in хибридите, што ќе доведе до даночен шок за купувачите на повеќето европски пазари…

Plug-in хибридните автомобили комбинираат два света: од една страна, овој тип на погон може да се напојува со електрична енергија што се полни однадвор. Ако нивото на полнење на погонската батерија падне под одредено ниво, тоа продолжува со моторот со внатрешно согорување. Така е барем во теорија. Во реалноста, PHEV (кратенка од Plug-in Hybrid Electric Vehicles) не се користат на таков идеализиран начин како што е предложено во теоријата, според пренесуваат специјализираните портали.

Многумина мислеа дека plug-in хибридите се во опаѓање, но тие се продаваат подобро во последниве години бидејќи пазарот на електрични автомобили забави.

Сепак, новите правила на ЕУ за 2027 година би можеле да бидат тежок удар за plug-in хибридите. Тогаш ќе биде воведен стандардот за емисија на издувни гасови Euro 6e-FCM, кој радикално ќе ги зголеми емисиите на plug-in хибридните гасови.

Причината за тоа е што plug-in хибридите во реалноста испуштаат многу повеќе издувни гасови отколку што покажуваат официјалните податоци на производителот, а со новата тест процедура тоа ќе биде нагласено.

Исто така, многу возачи користат plug-in хибриди како класични хибриди и не ги полнат со струја. Во таков режим на работа, потрошувачката на гориво е висока.

За да се постигнат истите емисии на CO₂ во 2027 година како денес, според многу послободна процедура за тестирање, електричниот опсег на PHEV мора да се зголеми за околу два и пол до три пати.

Денес ваквите автомобили во просек поминуваат околу 70-80 километри, според фабричките мерења.

– Електричниот автомобил веќе е повеќе профитабилен за клиентите. Претпоставуваме дека пореалните податоци за потрошувачката на plug-in хибридите ќе го зајакнат тој тренд – вели Јан Дорноф (Jan Dornoff) од Меѓународниот совет за чист транспорт.

 

Претходна
Следна




НАЈНОВИ