Renault ја исмева Теslа

Во Лондон, Renault постави голема рекламна дигитална реклама, стратешки поставена на станица за полнење.

Наместо (само) да го пофали Scenic и неговите предности, Renault реши да ги таргетира (многу) сопственици на Tesla Model Y кои минуваат. Пораката е едноставно дека Renault верува дека сопствениците на Tesla избрале погрешен автомобил, а тоа го пренесуваат разни пораки и игра на зборови на рекламниот екран, пишуваат специјализираните ревии.

Рекламните слогани како што е цитатот од медиумите „новиот Renault Scenic E-Tech го срами Tesla Model Y со неговата цена и опсег“ се појавуваат на билбордот. Ова е преземено од прегледот на Renault Scenic во Auto Express.

Scenic е достапен во неколку конфигурации, а најдалеку оди верзијата со најдолг дострел со пакетот техно опрема. Овој автомобил има претендентен опсег на WLTP од 622 километри и чини помалку од Tesla Model Y со погон на задните тркала со долг домет со автономија од 600 километри.





НАЈНОВИ