Извршниот директор на Renault, Лука Де Мео, фрли сомнеж во распоредот за преминување кон електричните возила во Европа, додавајќи дека производителот на автомобили треба да ги намали трошоците доколку сака да ги исполни своите цели за ЕV, во коментарите дадени за деловниот дневен весник Les Echos….
Транзицијата кон електрични возила игра клучна улога во намалувањето на глобалните емисии на јаглерод, а темпото со кое се случува оваа промена ќе ја промени автомобилската индустрија.
Неодамнешните избори во ЕУ, кои дојдоа во време на слаба побарувачка за електрични возила, забележаа се поголеми повици за укинување на забраната за продажба на дизел и бензински автомобили од 2035 година, која треба да биде разгледана во 2026 година.
„Потребна ни е малку поголема флексибилност во распоредот“, рече Лука Де Мео (Luca De Meo), кој исто така претседава со европската автомобилска лоби групација ACEA, но додаде: „Сепак, би било сериозна стратешка грешка едноставно да се напушти целта поради тековното забавување на пазарот. .
Запрашан за амбициите на Renault да префрли 100% од своето европско производство на автомобили на електрични возила во контекст на слабиот домашен пазар, Де Мео рече:
„Вистина е дека сè уште не сме на пат да постигнеме 100% електрични автомобили до 2035 година. Тоа е вистината. Ако клиентите не не следат, сите сме одговорни. Мораме да ги намалиме трошоците“.
Автомобилскиот сектор доживеа различни предизвици, како што се регулаторната несигурност и конкуренцијата од Кина, кои придонесоа за кризата на трошоците за живот на домашните пазари, што влијаеше на транзицијата кон електрични возила.
Глобалната продажба на електрични возила порасна за 35% во минатата 2023 година, но падна во оваа 2024 година. Сепак, во јуни продажбата на нови автомобили во Европската унија се зголеми за 4,3% на највисокото ниво од јули 2019 година, додека новите регистрации на електрични возила со батерии, малку светнуваат.