Само мал број кинески производители на EV ќе бидат профитабилни до крајот на деценијата

Само 19 од 137 марки на електрични автомобили во Кина ќе бидат профитабилни до крајот на деценијата, според консултантската компанија Alixpartners, како што објави Блумберг. ..

Останатите се предодредени за судбината на напуштање на индустријата, колапс, консолидација или опстанок.

Ценовната војна која трае скоро две години имаше ефект на намалување на маржите на некои кинески производители на електрични возила и може да продолжи додека големите играчи како BYD и Tesla се обидуваат да ги зацврстат своите доминантни позиции.

Додека просечната продажна цена на автомобил во Кина минатата година падна за 13,4 отсто, просечната маржа за производителите на автомобили се зголеми на 7,8 отсто во 2023 година, според Alixpartners.

Производителите ги намалуваат трошоците со уценување на добавувачите и брзо изнесување на нови модели на пазарот.

До крајот на 2030 година, кинеските производители на автомобили треба да држат 33 отсто од светскиот пазар на автомобили и 45 отсто од продажбата на нови енергетски возила (електрични и plug-in хибридни).

Сепак, консултантската куќа ја намали прогнозата за уделот на производителите од Кина на европскиот пазар на автомобили од 15 на 12 отсто, со оглед на тоа што Европската унија воведе дополнителни привремени царини за EV што доаѓаат од Кина.





НАЈНОВИ