Thornley Kelham European RS restomod

Британската компанија Thornley Kelham претстави уште еден одличен рестомод базиран на Porsche 911, односно на неговата генерација 964…

Овој модел е избран затоа што е лесен, а направени се модификации автомобилот да биде поширок напред за 112 mm, а назад за 214 mm. Вратите и хаубата се изработени од алуминиум, браниците се од јаглеродни влакна, додека истиот материјал е употребен и за задниот спојлер во вид на клун од патка.

Покрај тоа, има и поликарбонатни задни стакла, а во внатрешноста има седишта Recaro.

Пред возачот има волан Momo Prototipo, лесен климатски систем и мерачи кои личат на оригинални Porsche, но се прилагодени на новиот електричен систем, пишуваат информативните агенции.

Овој restmod чини околу 750.000 американски долари, што вклучува рачно изработен мотор со шест цилиндри, од ерата на моделот 993, со работна  зафатнина зголемена на 3,8 литри.

Доби нови глави на цилиндрите, ковани клипови Mahle кои обезбедуваат потисок од 11,8:1, специјални брегасти вратила и индивидуални тела за гас. Моторот се „врти“ до 8.000 вртежи во минута и развива моќност 390 КС и 393 Nm максимален вртежен момент.

За оние кои сакаат да издвојат повеќе пари, достапни се повеќе опции.

Едниот е 4,0-литарски мотор со 24 вентили, кој испорачува моќ од 406 КС, а можно е да се добие и 3,8-литарски мотор кој  се „врти“ со 10.000 вртежи во минута.

Сите мотори ги придвижуваат задните тркала преку шест (6)-брзински мануелен менувач со прилагоден и репозициониран менувач и Wavetrac диференцијал со ограничено лизгање.

Има JRZ амортизери, пружини Eibach и прилагодливи шипки против превртување.

Исто така, можно е да добиете карбон-керамички сопирачки и гуми Michelin Cup 2 ако целта е забава на патеката.

Thornley Kelham ќе произведе само 25 примероци од моделот наречен европски RS.

 





НАЈНОВИ