Volkswagen развива нов хибриден погон за Golf

Легендарниот турбо – дизел агрегат на Volkswagen – TDI заминува на депото на историјата…

Германскиот производител работи на развој на нов стандарден хибриден склоп (HEV), чие комерцијално лансирање ќе го означи крајот на популарниот дизел TDI.

Деновите на дизел автомобилите во Европа се избројани.

Насоката што ја поставија европските власти е јасна.

На пазарот на патнички автомобили, хибридниот автомобил веќе стана новиот дизел, пишуваaт информативните агенции.

Електрификацијата на повисоко или пониско ниво ќе биде одлучувачка во иднина на краток, среден и долг рок.

Производителите на автомобили, големите гиганти на европската автомобилска индустрија, решија да направат нов чекор за да не заостанат во овој процес на промени во кој сме нурнати.

На Volkswagen не му е непозната оваа ситуација. Всушност, тој е еден од главните европски производители на автомобили кој сè уште најмногу се потпира на дизел автомобилите.

За жал, фокусирањето на дизелите, колку и да се рафинирани, едноставно има „датум на истекување“, а планот на Volkswagen беше откриен благодарение на информациите до кои ексклузивен пристап имаше францускиот L’argus .

Дизелот на Volkswagen Golf ќе го напушти пазарот

Историјата на Volkswagen Golf не може да се разбере без дизел мотор. Познато е дека TDI е вистинска институција во палетата на компактни возила на Volkswagen.

Овие мотори го направија Golf најпродаваниот автомобил во Европа долги години.

Сепак, овие мотори не можат да траат вечно, а Volkswagen планира да го повлече популарниот TDI.

Во Volkswagen, наводно, веќе почнале тајно да работат на нова хибридна верзија на Golf, чие лансирање на крајот ќе доведе до повлекување на дизел верзиите.

Во главите на Германците е Toyota Corolla, еден од најуспешните компактни автомобили на сите времиња.

Тој е еден од најпродаваните автомобили во светот, а Volkswagen сака Golf да го има истото „оружје“ како и јапонскиот модел.

Golf наскоро ќе дебитира во класичната хибридна варијанта со само – полнење (HEV).

Таквата технологија е нова за компактниот  адут на производителот на автомобили од Волфсбург. Германскиот производител развива нов хибриден мотор за да се натпреварува со Toyota, меѓу другите.

Плус, во случајот на класичниот хибриден Golf на кој Toyota ја изгради својата империја, тој ќе пополни огромна празнина помеѓу сегашните 48-волтни благи (mild) хибридни (MHEV) и plug-in хибридни (PHEV) верзии.

Golf TDI станува Golf HEV

Тоа не е технологија која ќе биде ексклузивна за Volkswagen Golf, бидејќи Volkswagen планира да ја прошири на голем дел од гамата на патнички автомобили.

Сепак, Golf ќе биде стандарден носител за овој мотор кој ќе ги оживее работите во конкурентниот C сегмент.

Volkswagen очекува новиот хибриден Golf да има доволно ниска потрошувачка на гориво за да се натпреварува со дизел компактите кои ќе продолжат да бидат достапни на пазарот.

Затоа, во принцип, збогувањето со дизелскиот Golf ќе го компензира овој хибриден мотор во однос на ефикасноста.

Новиот хибриден систем наводно ќе биде присутен и во Audi, покрај Volkswagen.

Засега од овој план се исклучени Seat и Škoda.

Германскиот производител не исклучува продолжување на комерцијалниот век на осмата генерација на Golf до 2035 година.

За да се постигне ова цел, се чини дека на крајот на нештата, е неопходна хибридна варијанта.

Да не ги спомнуваме новите регулативи за емисиите на штетни гасови, кои ќе претставуваат нов предизвик за производителите на автомобили кои сè уште се потпираат на мотори со внатрешно согорување.

 





НАЈНОВИ