Volvo се фокусира на хибридна технологија

Компанијата од Гетеборг веќе знае дека до 2030 година ќе биде невозможно марката да се трансформира во бренд на електрични автомобили, па затоа ја промени својата стратегија…

Шведскиот производител најави лансирање на повеќе од 10 нови модели во следните осум години и потпирање на хибридната технологија. До пред само неколку месеци ниту еден европски производител не се осмелуваше да потврди какво било отстапување од патот што го зацртаа за електричните автомобили, но комплицираната ситуација на пазарот ги натера да ја сменат стратегијата.

Volvo е еден од брендовите кои најмногу се „обложија“ на планот за целосна електрификација и меѓу првите ја започнаа трансформацијата која, засега, ќе треба да почека, пренесуваат светските информативни агенции.

Апсолутната конверзија што ја планираа Швеѓаните вклучуваше постепено оддалечување од традиционалниот мотор со внатрешно согорување до 2030 година со континуирано лансирање на електрични автомобили. Таа трансформација започна на почетокот на годината со напуштање на дизел моторите и поставување на рок за бензински и хибридни автомобили во 2030 година.

Два нови модели секоја година

Но, ништо од горенаведеното нема да се реализира, бидејќи Volvo ќе продолжи да нуди автомобили со електрифицирани бензински мотори и PHEV верзии. Сепак, шведскиот бренд сега е во очите на јавноста, бидејќи нивниот извршен директор веќе откри некои од долгорочните намери на брендот, предупредувајќи дека тие ги „греат  (загреваат) своите мотори“.

Новиот план предвидува пристигнување на два нови модели секоја година во следните осум години, со што ќе се направат вкупно 16 нови автомобили. Но, не сите од нив ќе бидат сосема нови. Имено, приближно секој друг ќе биде нов, а оние „помеѓу“ чекаат редизајн, па во реалноста ќе има десетина навистина нови модели.

Веќе е најавен моделот кој ќе пристигне најрано, а станува збор за новиот електричен модел ES90. Луксузна лимузина која ќе зрачи со елегантен дизајн и спортски дух ќе пристигне на крајот на 2025 година со максимална автономија од 640 километри со едно полнење на пакетот на батерии.

PHEV со долг дострел, наместо чиста струја

Volvo потврди и некои многу интересни детали за својот претставник во сегментот D по прекинот на производството на моделот S60. Не само што XC60 ќе стане електричен SUV по линијата на EX90, туку и ќе ги следи стапките на својот поголем брат, па можеме да очекуваме големо ажурирање следната година.

Ерик Северинсон (Erik Severinson), директорот за производи и стратегија на Volvo, истакнува дека платформата SPA1, на која се базира овој модел, е многу флексибилна и остава простор за подобрување за да се претвори во PHEV со долг домет, со значително подобрување во однос на електричниот опсег. на XC90.

Хибридот со долг дострел, кој ќе го одложи доаѓањето на EX60 до 2026 година, ќе биде еден од првите електрифицирани модели опремени со батерии со поголема густина. Овој тип на батерии обезбедува поголема автономија, бидејќи тие се дел од структурата на телото на возилото, а тоа истовремено ќе ја намали тежината на возилото и ќе остави повеќе внатрешен простор. Покрај сето тоа, Volvo развива повеќе енергетски ефикасни електрични мотори.





НАЈНОВИ