Автомобилските мотори најчесто се со 3, 4, 5, 6 или 8 цилиндри, но мотори со **седум цилиндри** скоро и да не постојат. Причините се чисто технички и економски:
* Вибрации и баланс – моторите со седум цилиндри се тешки за балансирање, што предизвикува големи вибрации и непријатност при возење.
* Сложена конструкција- геометријата на крковите и распоредот на цилиндрите е комплицирана, што ги зголемува трошоците за производство.
* Намалена исплатливост – предностите во перформансите се мали во споредба со моторите со шест или осум цилиндри.
* Примена надвор од автомобили– седмоцилиндрични мотори се користат во индустриски дизели, бродски мотори или авиони, каде вибрациите се полесни за контролирање.
* Современи решенија – турбо мотори, хибриди и електромотори нудат доволна моќност без сложеност.
Заклучок: Моторот со седум цилиндри е интересен, но непрактичен за автомобили. Поради балансот, трошоците и мала техничка предност, производителите го избегнуваат.