Италијанската влада сака да ги преземе Innocenti и Autobianchi

Идејата е овие автомобилски брендови да им ги понуди на странските (кинески пред се) компании..

Италијанската влада би можела да ги преземе историските марки на автомобили Innocenti и Autobianchi од Stellantis и да им ги понуди на странски компании да започнат со производство во Италија, пишува дневниот весник Il Sole 24 Ore, истакнувајќи ги разговорите на Рим со група кинески производители.

Министерот за индустрија Адолфо Урсо (Adolfo Urso) регистрирал верзии на двете марки во домашната канцеларија за патенти и трговски марки, пишува италијанскиот весник, додавајќи дека нивната графика се разликува од онаа што ја регистрирала групацијата Stellantis.

Владата ќе ги преземе двата бренда врз основа на декемврискиот закон кој ја дозволува таа опција доколку сопственикот не ги користи повеќе од пет години. Се подготвува и регулатива, чиј нацрт во моментов го анализира ревизорскиот суд, пишува Il Sole 24 Ore.

Откако ќе ги преземе, владата може да ги пренесе на „компании, вклучително и оние од странство, под услов да имаат намера да инвестираат во Италија или да се преселат во Италија производствени активности од странство“, се вели во законот.

Рим сака да привлече нови странски инвеститори и евентуално да вклучи историски брендови во спроведувањето на тој план, шпекулира весникот, потсетувајќи дека министерот Урсо разговарал со претставници на BYD, Great Wall Motors и Chery за време на неговата посета на Пекинг.

Министерството за индустрија не беше достапно за коментар за извештајот. На прашањето на Reuters,автомобилскиот идентитет Stellantis одговори дека ги видел медиумските извештаи, но дека владата не го информирала за таквите планови, пишуваат информативните агенции.

Innocenti стана познат во 60-тите и 70-тите години на минатиот век со производство на италијанската верзија на британскиот Mini, а потоа го презеде Fiat, денес дел од групацијата Stellantis.

Во раните деведесетти, дури и Yugo од Крагуевац се продаваше во Италија под брендот Innocenti (на фотографијата).

Поранешната подружница на Fiat, Autobianchi, произведуваше малку поскапи градски автомобили, како што се A112 и Y10. Некои од неговите модели ги делеле моторите на Fiat со „Zastava“ и „Yugo, кои биле произведени под лиценцата на Fiat во поранешна Југославија.

Владата на премиерот Мелони со месеци е во несогласување со Stellantis, обвинувајќи ја компанијата за запоставување на историските производствени капацитети во Италија.

Во четвртокот, на прославата на својот 125 роденден во Торино, Fiat го претстави моделот Grande Panda, кој се произведува во Србија, а меѓу присутните беше и министерот за индустрија, кој повторно ја покани компанијата да започне со производство во Италија.





НАЈНОВИ