RSR Project Porsche 911

RSR Project има зад себе голем број одлични креации, кои се дизајнирани да се водат, а не да служат како уметничко дело за прикажување.

Новиот проект му оддава почит на оригиналниот тркачки автомобил Rennsport Rennwagen (RSR) кој започна да живее како модел од 1986 година.

Проектот RSR ја зголеми зафатнината на моторот од 3,2 на 3,4 литри и извлече 235 КС од него.

Тоа е помалку од половина од моќта на актуелните атмосферски предводници на Porsche, но сепак доволно за возачот да се забавува одлично во автомобил кој е компактен и лесен како стариот 911.

Проектот RSR го модифицираше ECU за да го подобри одговорот на гасот и „вкупните перформанси на моторот“.

Исто така, се инсталирани нови брегасти вратила со високи перформанси, а клиентите кои ќе нарачаат 911 restomod имаат можност да изберат мотор од 3,2, 3,4 и 3,5 литри.

Покрај моторот, автомобилот доби и нови Bilstein амортизери, а се „тркала“ на 15-инчни тркала со гуми Michelin TB-15. Беше поставен и подобрен дебеломер на сопирачките со четири клипови.

Визуелно, бојата на Gulf Oil веднаш го привлекува вниманието, при што RSR Project ги отстранува оригиналните предни и задни браници.

Аспираторот е изработен од алуминиум, додека одзади има спојлер за патка.

Посебните допири вклучуваат нов тепих во внатрешноста, како и нова табла и класична контролна табла, како и надградени мерачи, тркачки менувач и ролна.

Цената на еден ваков автомобил е најмалку 375.000 американски долари





НАЈНОВИ