Volkswagen го одложува лансирањето на предводникот на Trinity

Електричниот Golf пристигнува пред него, најавуваат внетрешни извори од Волфсбург, а тоа како последица ќе има и одлагање на лансирање на нови генерации од актуелните модели во Групацијата…

Производството на Trinity, кое требаше да се натпреварува со Tesla со неговите напредни функции за автономно возење, би требало да започне кон крајот на 2032 година.

Групацијата Volkswagen работи на лансирање на електричен седан, а во меѓувреме треба да биде лансиран и Golf на батерии, пренесува германски Handelsblatt, повикувајќи се на извори од компанијата.

Почетокот на производството на Trinity, кој ќе се спротивстави на Tesla со напредно автономно возење на ниво 4, е закажан за крајот на 2032 година, наместо, како што беше најавено претходно, во 2026 година.

Ова одложување е дел од пренасочувањето на инвестициите наменети за лансирање на нови модели, вели шефот на концернот Оливер Блуме (Oliver Blume).

Ова ќе овозможи постојните платформи, MEB што ги користат автомобилите VW ID и PPE на кои лежат електричните Porsche Macan и Audi Q6 e-tron, да се користат подолго, со што трошоците за нивниот развој ќе бидат подобро амортизирани.

Платформата MEB ќе биде надградена на MEB+ во 2026 година, додека архитектурата PPE ќе добие ажурирање на софтверот во следните 36 месеци, со помош на новиот партнер на VW Group, старт ап компанијата од САД – Rivian.

Одложувањето е и реакција на забавувањето на пазарот на електрични автомобили и настојувањето на Блуме да ги намали трошоците, велат упатените за Handelsblatt.

Новиот план на Блуме поврзан со електричните возила вклучува:

* Чисто електричен Golf, со кодно име „ID Golf“, ќе биде лансиран во 2029 година или порано. Golf EV ќе биде првиот модел на Volkswagen што ќе ја користи новата архитектура базирана на софтвер SSP (Scalable Systems Platform) наместо Trinity.

* Чистото електрично Audi A4 ќе биде лансирано на крајот на 2028 година. Тоа значи дека Audi, на кој му треба технолошко „вбризгување“, ќе биде првиот бренд на VW групацијата што ќе ги искористи предностите на платформата SSP.

* Наследникот VW ID.4 базиран на SSP ќе пристигне во 2030 година наместо во 2028 година

* Лансирањето на VW T-Sport, чисто електричен кросовер, исто така базиран на новата платформа, ќе биде одложено назад во 2031 година наместо во 2029 година.

Trinity е еден од неколкуте проекти создадени под водство на поранешниот шеф на конгломератот, Херберт Дис (Herbert Diess), кој Blume го преобликува во обид да ја рационализира огромната производствена мрежа на производителот на автомобили како дел од транзицијата кон чисто електрични автомобили.

Лансирањето на новите електрични автомобили, исто така, беше погодено од доцнење во софтверската рака Cariad. Blume во играта ги вклучи американскиот Rivian и кинескиот XPeng, кои треба да помогнат во решавањето на софтверските проблеми.

Blume веќе го одложи лансирањето на Trinity за две до три години до крајот на оваа деценија.

Тој, исто така, ги отфрли плановите за изградба на фабрика во стилот на Теslа во близина на седиштето на Волфсбург за производство на новодојдениот.

Наместо тоа, ќе се составува во наменска фабрика за електрични возила во Цвикау.

VW на конференцијата одржана на 1 август рече дека ќе мора да направи значителни намалувања на трошоците и да го намали производствениот капацитет за да ги подобри маржите.

 





НАЈНОВИ