Да не беше Доналд Трамп, немаше да го има ниту Xiaomi SU7

Кинескиот Xiaomi веројатно никогаш немаше да влезе во автомобилската индустрија да не беше Доналд Трамп…

Ова го откри Ли Џун (Lei Jun), шеф на брендот, на конференција одржана во Пекинг. Американските санкции наметнати на Xiaomi на почетокот на 2021 година беа активирањето што и овозможи на компанијата да влезе во производството на електрични автомобили. Тогаш администрацијата на Доналд Трамп (Donald Trump) одлучи да ја стави Xiaomi на црната листа. Xiaomi повеќе не можеше да се финансира од американски инвеститори. Со цел да ја оправда својата одлука, американскиот претседател Доналд Трамп го означи Xiaomi како кинеска комунистичка воена фирма, пренесуваа светските новински агенџии.

Попознат по своите паметни телефони и домашни апарати, Xiaomi одлучи да влезе во автомобилската индустрија. Поточно, во производството на електрични автомобили. Пазар кој веќе цветаше во Кина во 2021 година.

– Добив телефонски повик од пријател кој ми кажа дека сме санкционирани во САД. Беше како удар на гром – вели Ли Јун. Притоа, тој одлучи да го свика својот одбор на директори. Во тој момент, тој ја започна трката за развој на електричен автомобил.

Целта беше да се диверзифицираат активностите на Xiaomi и да не се ризикува да се изгуби сè. – Да не беше влијанието на американските санкции, немаше без размислување да скокнеме во автомобилскиот сектор – вели првиот човек на компанијата.

Xiaomi ги оспори санкциите наметнати од Доналд Трамп и го доби случајот против администрацијата на актуелниот претседател на САД – Џое Бајден ( Joe Biden ) во мај 2021 година. Но, во тоа време, развојот на првиот електричен автомобил на марката веќе беше во напредна фаза.

Затоа, Xiaomi одлучи да продолжи по тој пат до 28 март 2024 година, кога кинеската марка официјално го отвори книгата за нарачки за SU7. – Морам да се заблагодарам на несреќата што се случи пред три години – додава Џун.

Поранешниот американски претседател, кој повторно се кандидира за Белата куќа, неодамна изјави дека доколку биде избран во ноември, ќе воведе царини до 200 отсто за кинеските електрични автомобили. Сепак, во исто време, тој исто така ветува дека ќе ги поддржи кинеските инвестиции во фабриките во САД.

 





НАЈНОВИ