JLR планира нов Discovery

JLR ја подготвува шестата генерација на моделот Discovery, со најава дека ќе го смести на своја „уникатна територија“ и ќе го оддалечи од својот брат Defender, кој ја „канибализира“ продажбата…

Актуелниот Discovery е во продажба од 2017 година, што го прави најстариот модел во палетата на Land Rover. Тоа е и најслабиот продаван модел на премиум SUV марката од Велика Британија, инаку co марката Jaguar, во целосна сопственост на TATA автомобилскиот гигант од Индија, со само 16.750 глобални испораки минатата 2023 година. Тоа е за речиси двојно помала продажба од онаа на Discovery Sport.

И покрај тоа што Discovery сочинува само 4% од вкупната продажба на JLR, компанијата останува посветена да го врати за уште една генерација и ќе ги фокусира напорите на појасно дефинирање на позиционирањето на Discovery околу неговите вредности за „семејна авантура“.

Шефот на брендот Discovery и Defender, Марк Камерон (Mark Cameron), изјави за Autocar дека репозиционирањето ќе мора да го оддалечи Discovery од неговиот брат Defender, кој нуди споредлива префинетост и простор со поширок опсег на мотори, опрема и големини на каросеријата. Продажбите од 110.367 на Defender во 2023 година беа повеќе од шест пати поголеми од оние на Discovery.

JLR ќе се обиде да го издвои Discovery со преместување во нов простор, според Autocar, веројатно усвојувајќи некои од дизајнерските елементи на MPV.

Бидејќи почнува од чист дизајн, може дури и да произведе нешто толку радикално различно од денешниот модел како што беше Mk1 Range Rover Evoque до Range Rover и Range Rover Sport.

Discovery ќе стане една од четирите независни брендови заедно со Range Rover, Defender и Jaguar. Формирањето на сопствен ентитет ќе му даде на брендот Discovery обновен живот, рече Камерон, бидејќи сите четири брендови на JLR моментално ненамерно се натпреваруваат едни со други за заеднички отпечаток на малопродажба.

„При креирањето на она што е Discovery, апсолутно мораме да се погрижиме да се наоѓа на навистина уникатна територија“, вели Камерон.

JLR најверојатно ќе ја изгради следната генерација на Discovery на својата разновидна MLA платформа, која е основа на актуелниот предводник на Range Rover и може да прифати и моторите на внатрешно согорување и електрични погонски единици.

JLR ги потврди плановите за електрични Land Rovers до 2026 година и се очекува Discovery 6 да биде еден од нив.

Сепак, компанијата неодамна ги зголеми инвестициите во разновидна архитектура на возила – од 15 милијарди британски фунти на 18 милијарди фунти – во светлината на флуктуирачката побарувачка за електрични возила и двојно ја намали важноста на plug-in хибридите како преодна технологија. Ова ја остава отворена можноста Discovery да биде сè уште достапен со мотори на внатрешно согорување како дел од хибриден систем. Со оглед на разновидноста на платформата MLA, JLR би можел да одлучи да му понуди на Discovery избор на хибридни и електрични погонски единици, како што е случајот со Range Rover.

Електричниот Range Rover од 2025 година ќе даде силна индикација за тоа што технички да се очекува од моделот Discovery EV. Тој автомобил ќе користи напредна електрична архитектура од 800 V за брзо полнење, а JLR вети дека неговите перформанси ќе бидат „споредливи“ со постоечкиот V8 Range Rover – и на пат и надвор од него.

Круна на репозиционираниот бренд Discovery ќе биде новиот топ модел. Развиен е од одделот SVO на JLR, тимот одговорен за Defender Octa и Range Rover SV.

 





НАЈНОВИ