Првиот автомобил од соработката меѓу Audi и кинеската SAIC е веќе во фаза на развој

Новото партнерство меѓу Audi и познатата кинеска компанија наскоро ќе ги даде првите резултати…

Првиот електричен модел ќе се појави на пазарот веќе следната година со цел да се зголеми продажбата на автомобилите на германската марка во Кина.

Денес е невозможно да се опстане без синергија, договор или соработка. Големите корпорации доминираат на автомобилскиот пазар и речиси е невозможно да се развиваат надвор од нивната околина.

Но, дури и големите групи не можат да го следат темпото на развој на кинеските компании. Соочени со таква моќ, европските брендови постојано потпишуваат соработка со локални компании. Претставниците на Audi и SAIC се ракуваа и постигнаа договор.

Дури и припаѓањето на најголемата автомобилска групација, Volkswagen Group, не дава пристап до најголемата технолошка понуда во светот на електричните автомобили. Кина во моментов има хегемонија на светскиот пазар и нема индикации дека нејзината доминација ќе се намали или исчезне. Доминира во производството и развојот на производите и технологијата на овие производи.

Кинезите се способни да ги скратат роковите на извонреден начин. Она што во Европа може да потрае со години работа во Кина е прашање на месеци, пишуваат новинските агенции ширум светот.

Audi го намали времето на развој за 30 отсто во споредба со Европа

Таа брзина е она што ги заведува брендовите како Audi. Германците го ратификуваа договорот во мај, па се очекува следната година на пазарот да излезе првиот модел создаден од „сојузот “, на Audi и на SAIC.

SAIC Motor е една од најголемите компании во секторот во Кина. Под нивниот покрив стојат брендови кои се веќе популарни во Европа како MG. Договорот е нешто невообичаен, бидејќи Audi нема ни да ги „печати “- своите автомобили. Познатиот амблем со четири прстени нема да биде присутен на тие модели.

Audi ќе користи Advanced Digital Platform (ADP), иако тим од инженери ја разви шасијата речиси од нула во рекордно време. Ваквиот развоен пристап ја скрати временската рамка за 30 проценти, за разлика од постојаните доцнења при подготовката на платформата за РРЕ.

Што знаеме за првото „кинеско “- Audi?

Локалните извори велат дека првиот автомобил од партнерството Audi-SAIC ќе биде електрично возило со средна големина. Официјално ќе биде претставен во ноември, но во продажба нема да се појави дури следната година, исклучиво во Кина.

Ова не е прв пат SAIC, најголемиот кинески производител на автомобили под контрола на државата, да ги здружи силите со Volkswagen Group во заеднички интереси. Со години, Германците тесно соработуваа со SAIC за да го зголемат своето присуство во Кина. Денес улогите се обратни и Кинезите се тие кои ги поддржуваат Германците.

Сегашната улога на Audi во Кина е речиси симболична. Во 2023 година, тие продадоа вкупно 31.000 автомобили на тамошниот пазар, далеку од трите милиони возила за кои BYD склучи договор со клиентите. Audi треба да ги подобри тие бројки на најголемиот светски пазар, а ова партнерство ќе им го овозможи тоа





НАЈНОВИ