Мерцедес-Бенз потврди дека ќе продолжи да нуди мотори со внатрешно согорување, вклучувајќи ги и легендарните V8 и V12, и покрај построгите регулативи за емисии кои стапуваат на сила во наредните години.
Луксузните модели, како Мерцедес ‑Maybach S 680 и заштитената S‑Class Guard, ќе продолжат да нудат 6.0‑литарски V12 мотор, додека Мерцедес‑AMG развива нов електрифициран V8 мотор кој ќе ги задоволи идните стандарди Euro 7.
Покрај големите мотори, компанијата планира да продолжи со понудата на inline‑6 и нови 1.5‑литарски четирицилиндрични мотори со 48V mild‑хибридна технологија. Според проценките на Mercedes, во 2027 година околу 70% од продажбата ќе се состоеше од возила со мотори со внатрешно согорување и mild‑хибридна технологија, додека електричните возила и plug‑in хибридите ќе сочинуваат околу 30%.
Првичните планови за продажба исклучиво на електрични возила до 2030 година се ставени на чекање, прилагодувајќи се на пазарните услови и побарувачката за класични мотори.
Со оваа стратегија, Мерцедес покажува дека и во ерата на електрификација, луксузните и перформансните мотори со внатрешно согорување ќе имаат своја место на пазарот.