BMW сака да ја запре продажбата на своите возила оштетени на запалениот брод

Автомобилите оштетени од пожарот минатата година на  бродот Fremantle Highway би можеле да се најдат на пазарот доколку судот во Хаг пресуди во корист на нивните сегашни сопственици, кои ги купиле како отпад…

Минатата година товарниот брод Fremantle Highway, кој превезуваше околу 3.800 автомобили, меѓу кои и 498 електрични автомобили, се запали во близина на брегот на Холандија.

Истрагата подоцна покажала дека електричните модели, поточно речено. нивните батерии не биле причина за пожарот, но многу такви автомобили се запалиле и го отежнале гаснењето.

Откако била исправена целата ситуација, бродот и неговиот товар биле продадени како секундарен отпад, а тајванската осигурителна компанија ги продавала на приватен конзорциум од Ротердам.

Според специјализираните портали, меѓу продадените остатоци има и голем број на повеќе или помалку оштетени автомобили, кои новиот сопственик се обидел да ги продаде како отпишани, односно со вкупна штета.

На бродот имало и 260 модели на BMW, од кои некои се дури и во доволно добра состојба за да бидат спасени и вратени на пат.

Сепак, тоа воопшто не му се допаднало на нивниот производител, па на секој можен начин, дури и преку судот, се обидуваат да ги спречат автомобилите оштетени во пожарот да се вратат во сообраќај.

Според загриженоста на BMW (очигледно оправдана), ваквите автомобили претставуваат значителен безбедносен ризик. „Ризиците поврзани со овие вкупно автомобили се огромни и не треба да се потценуваат“, изјави неодамна адвокат на BMW.

Од друга страна, сопствениците на возилата се обидуваат да ги „удомат“ на секундарниот пазар (пазар на половни автомобили), наведувајќи пред судот во Хаг дека „на нив имало само малку саѓи“ и дека се целосно употребливи.

Дури предложија компромис – спорните 260 BMW модели ќе ги продаваат надвор од Европа, на пазари каде безбедносните стандарди се помалку строги.

Ова би го намалило ризикот за угледот на BMW, доколку нешто тргне наопаку.

На тоа не се согласила баварската компанија, а одлуката на судот се очекува на 15 овој месец (јули) 2024 година.





НАЈНОВИ