Home Uncategorized Ferrari официјално ја отвори својата е -зграда во Маранело

Ferrari официјално ја отвори својата е -зграда во Маранело

0
Ferrari официјално ја отвори својата е -зграда во Маранело

Ferrari ја инаугурираше својата е-зграда (e – Building) во Маранело, со која ја подобрува флексибилноста на производството во согласност со својата стратегија за приоритет на квалитетот на приходите пред квантитетот…

Фабриката, исто така, го одразува принципот на технолошка неутралност, бидејќи во неа ќе биде сместено производството и развојот на мотори со внатрешно согорување, хибридни погонски единици и нови електрични мотори, секој способен да го испорача препознатливото возбудување на Ferrari. Во новата зграда е планирано производството на првиот целосно електричен модел на Ferrari, за кој засега нема детали.

Според информативните агенции, новата е-зграда е отворена во присуство на италијанскиот претседател Серџо Матарела (Sergio Mattarella). Тој беше пречекан од претседателот Џон Елкан (Johan Elkann), потпретседателот Пјеро Ферари (Piero Ferrari), извршниот директор Бенедето Виња (Benedetto Vigna) и претставници на работната сила на Ferrari.

Интеграцијата на производството на целата гама во една зграда ќе му овозможи на Ferrari да ги реорганизира и прераспредели сите производствени активности на поефикасен начин меѓу постојните капацитети во Маранело, зголемувајќи ја неговата способност брзо да се приспособи на производните потреби.

E-Building, објект опремен со најсовремена технологија, ќе произведува и стратешки електрични компоненти кои се многу важни за да се разликуваат технологијата и перформансите на Ferrari: високонапонски батерии, електрични мотори и оски.

Зградата, дизајнирана да постигне највисоко ниво на енергетска ефикасност, се напојува од – меѓу другото – повеќе од 3.000 соларни панели поставени на покривот кои произведуваат 1,3 MW. Со исклучувањето на централата со три генерации, предвидено за крајот на годинава, објектот целосно ќе се напојува со обновлива енергија, произведена од внатрешни и надворешни извори со гаранција за потекло.

Усвоени се неколку најсовремени решенија за повторна употреба на енергија и дождовница во производниот циклус. На пример, повеќе од 60 проценти од енергијата што се користи за тестирање на батериите и моторите ќе се обнови во батериите и ќе се пренасочи за да се поттикнат нови процеси.

Фабриката е изградена северно од експанзивниот кампус на Ferrari. Областа беше купена и обновена без дополнителна потрошувачка на земјиште со замена на застарени и енергетски дисперзивни индустриски структури.

Обуката и благосостојбата на работниците беа приоритет во дизајнот на зградата, во која се наоѓа посветен простор за обука.

Обуката на луѓето избрани за новите линии започна пред две години, со цел да се инвестира во вештините и процесите потребни за нови системи и производи, како и да се зајакнат знаењата поврзани со електромоторот. Во целосен континуитет и синергија со механичките и електронските вештини кои отсекогаш биле наследство на Ферари, развиени се дополнителни компетенции, на пример во хемијата и производните процеси на склопување батерии.

Производните процеси се опремени со колаборативни роботи кои го прилагодуваат своето однесување на потребите на операторите и дигитални близнаци кои создаваат дигитална реплика на производи и процеси. Овие решенија овозможуваат да се стави технологијата под контрола и во служба на вработените, чија улога на тој начин дополнително се подигнува во производниот процес со цел да се обезбеди исклучителност и внимание на деталите што ја разликуваат гамата на Ferrari.

Во објектот се дизајнирани и различни решенија за подобрување на благосостојбата на луѓето во работната средина: ергономски работни станици, области за релаксација, акустична и визуелна удобност и правилна комбинација на природно и вештачко осветлување се некои од аспектите.

 

Електронската зграда е потврда за централната улога на Ferrari во локалниот индустриски пејзаж – улога засилена со тековни инвестиции во согласност со специфичните потреби на локалната заедница.

Интеграцијата на зградата во урбаниот контекст беше усовршена преку урбана обнова на повеќе од 100.000 квадратни метри и редизајн на патната инфраструктура. Всушност, изграден е и пат кој го опслужува местото и велосипедска патека од 1,5 километри поврзана со градската мрежа.

Дизајнот на патот конкретно осигурува дека густиот сообраќај е концентриран во областа околу логистичкиот центар на е-зградата, намалувајќи ја неговата пенетрација на пешачките рути.

Надворешните фасади и главните внатрешни простори на е-зградата беа дизајнирани од MCA – Mario Cucinella Architects, компанија која е во првите редови на развојот на одржливи решенија и урбана регенерација, во синергија со тимот на Ferrari.

Правоаголна форма и висока 25 метри, новата зграда е во хармонија со пејсажот и околните згради и е препознатлива со специјално дизајнирана, високо ефикасна надворешна површина.

Фасадните компоненти се дизајнирани и произведени според логиката на дизајн за производство и монтажа (DfMA), за да се олесни нивното склопување и одржување на лице место. Ова овозможи економска ефикасност и намалено влијание врз животната средина поврзано со употребените материјали и процеси.