Новинарот тестирал четири начини како да го излади жешкиот автомобил и открил кој е нај ефективниот…
Пеколната жештина која ве очекува кога ќе ја отворите вратата од автомобилот е несомнено најлошиот дел од летото.
Прашањето е, кој е најбрзиот начин да се исфрли топлината од автомобилот? Арон Милер (Aaron Miller) од Thrillist одлучи да го истражи ова прашање со тестирање на различни методи за ладење на автомобилот.
Резултатите дури и за него беа изненадувачки, а еве како изгледаше неговиот експеримент.
Метод 1: Вклучете го клима уредот и почекајте
„За да добијам контролно читање, го направив нај очигледното, основното нешто што може да се замисли. Ја стартував колата, ја свртев климата на максимално ладење и оставив системот да си ја заврши работата. „Не возев наоколу, што беше најдоброто што можев да го направам за да го симулирам ужасниот сообраќај во сообраќаен метеж“, објасни Милер за својот прв експеримент.
„Температурата во автомобилот кога влегов беше 53 степени. По експлозијата на топол воздух во моето лице, студениот воздух почна да тече за неколку секунди…но остатокот од автомобилот? Сè уште беше како печка. Десет минути подоцна температурата на воздухот се спушти на 43 степени, а по петнаесет минути до 41 степен. Кога поминаа дваесет минути, во автомобилот беше 39 степени и соседите веројатно мислеа дека нешто не е во ред со мене, па решив да го прекинам експериментот.
Во тој момент надвор беше точно 37 степени, а внатре 39 степени, што и не е толку лошо. Од друга страна, да се чека дваесет минути за да се добие овој резултат е многу лошо. Сигурно не би сакале да одите на деловен состанок откако ќе возите во толку разладен автомобил“, ги сумираше Милер резултатите од својот прв метод.
Метод 2: Возење со спуштени прозорци и вклучен клима уред
Милер го коментираше вториот експеримент за ладење на патничкиот простор во автомобилот со следните зборови: „Пред некој ден го направив она што претпоставувам дека повеќето луѓе го прават кога ќе влезат во жешка кола: ги спуштив прозорците, ја свртев климата во максимум и го стартуваше автомобилот.
Во патничката кабина беше постудено од претходниот ден, само 52 степени. По две минути повторно ги затворив прозорците, а до седмата минута температурата во автомобилот падна на 43 степени.
По десет минути температурата во автомобилот била 38 степени, а по петнаесет минути била 36 степени.
Тоа се цели 5 степени предност во однос на првиот метод за истиот временски период“.
Метод 3: Возење со затворени прозорци и вклучена клима
„Третиот ден повторно ја вклучив климата целосно и се оддалечив, но овој пат со затворени прозорци.
Температурата во патничката кабина по пет минути се спушти од 59 на 50 степени.
Во автомобилот беше 41 степен по десет минути, а 34 по петнаесет минути, конечно, по дваесет минути, температурата падна на 31 степен“, напиша Милер за резултатите од неговиот трет тест за ладење на автомобилот, додавајќи: „Знам што мислите (што се прашувате). Како автомобилот се лади побавно со отворени прозорци отколку со затворени прозорци?
Па, тоа има многу смисла. Кога ги отворате прозорците, испуштате многу топлина, се разбира, но и многу од тој благословен, студен воздух.
Тие два процеса се поништуваат, што само го одложува ладењето на возилото“.
Метод 4: Ладење на вратата
Милер го објасни својот последен тест на следниов начин: „Го искористив моето знаење од физиката за овој експеримент. Го спуштив прозорецот од совозачката страна, а потоа ја поместував возачката врата околу 5-6 пати. Мојата идеја беше да создадам област со низок притисок што буквално го вшмукува топлиот воздух од автомобилот.
Кога завршив, го стартував автомобилот, го свртев клима-уредот до крај, го затворив прозорецот од совозачката страна и се оддалечив. Автомобилот беше малку подолго на сонце овој ден, така што беше 57 степени во патничкиот простор, што ќе беше идеална температура ако целта ми беше убаво да се пот во сауната“.
Милер продолжи: „По пет минути, беше 51 степен … и тогаш имаше многу поголем пад на температурата отколку што очекував. Само една минута подоцна, во автомобилот беше 47 степени, а потоа 41 по уште шеесет секунди. До десеттата минута температурата веќе падна на 37 степени и тогаш решив да ја исклучам климата.
Пет минути подоцна, термометарот покажа 32 степени.
Верувале или не, автомобилот продолжи да се лади по дваесетина минути, а во патничкиот простор беа прилично пријатни 30 степени. Надвор беше 38 степени, како и претходните два дена“.
А победникот е…
Лaдењето на автомобилот со поместување (движење) на вратата налево и надесно неколку пати со спуштено совозачкото стакло е најбрзиот начин за ладење на автомобилот во првите неколку минути од другите.
Со овој метод, патничката кабина станува поладна за 2,2 степени секоја минута.
Ве советуваме секогаш да го избирате, а доколку сакате да го забрзате процесот на ладење, веднаш штом ќе влезете во автомобилот, почнете да возите, бидејќи климата подобро функционира во автомобил во движење.