Италија е најгласна во барањето ЕУ да ја повлече одлуката за укинување на автомобилите со бензин и дизел

Одлуката на Европа да ја забрани продажбата на нови автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година и понатаму предизвикува критики.

Италија, еден од главните партнери на Европската унија, работи на план за поништување на одлуката на Брисел и со тоа да обезбеди континуитет на производството на автомобили на бензин и дизел.

Европа е решена да стави крај на автомобилите со конвенционални мотори. Одлуката за забрана на автомобили со мотори на внатрешно согорување продолжува да предизвикува превирања, контроверзии и многу дебати.

Доколку воспоставената мапа на насока кон иднинаната не се промени, забраната за продажба на нови автомобили на бензин и дизел ќе биде воведена во 2035 година.

Властите во Брисел гледаат блиска иднина каде единствените опции ќе бидат само електрични автомобили и/или горивни ќелии.

Не е јасно дали синтетичкото гориво, познато и како „е-гориво“, дотогаш ќе биде доволно развиено за да биде вистинска и прифатлива алтернатива на традиционалните горива.

Во, во овој момент, станува јасно дека не сите членки на ЕУ ја делат визијата на Европската комисија, односно дека не сите ја споделуваат оваа визија за патната мобилност, барем не со тоа темпо .

Според информациите објавени од Autonews, Италија работи на план за поништување на одлуката на Европа за постепено укинување на автомобилите со бензин и дизел.

Во наредните денови ќе биде претставен официјален предлог за презентирање на ревизијата што ја планира Европската унија во врска со воспоставениот план за забрана на продажба на нови автомобили со мотори на внатрешно согорување.

Италијанскиот министер за индустрија Адолфо Урсо (Adolfo Urso) јасно стави до знаење дека е од витално значење да се промени патоказот на Брисел за да се обезбеди опстанок на автомобилите со конвенционални мотори по 2035 година.

„Сметаме дека е апсолутно неопходно да се промени правецот на индустриската политика на ЕУ.

Автомобилскиот сектор е оној каде што е најпотребна промена во однос на Зелениот договор“, рече Урсо.

Италија е дел од групата земји од ЕУ кои се противат на таканаречениот Зелен договор на блокот предводен од Европската комисија.

План што треба да се справи со климатските промени и да се бори против загадувањето.

Пактот даде бројни предлози, мерки и дејства, како што се напуштање на автомобили со мотори на внатрешно согорување и префрлање на сè на електрична мобилност.

Минатата недела италијанскиот премиер Мелони ја опиша забраната за продажба на автомобили со мотори со внатрешно согорување како „самоуништувачка“, велејќи дека тоа предизвикува преголема штета на европската автомобилска индустрија.

 





НАЈНОВИ