Новиот Aston Martin Vanquish

Претставувајќи го најмоќниот предводник во својата 111-годишна историја, Aston Martin со гордост го најавува враќањето на својата најлегендарна ознака: Vanquish…

Техничко ремек-дело што доликува на вистински лидер во класата, Vanquish се наоѓа на врвот на легендарната палета на спортски автомобили со напред поставен мотор на Aston Martin.

Покажувајќи исклучителна инженерска моќ, новата легенда ја проширува оваа династичка крвна линија во прекрасен стил.

Најдобрите моменти вклучуваат V12 мотор од светска класа со монументална моќ, нарачана шасија обложена со најсовремена технологија, каросерија од јаглеродни влакна и ентериер што поставува нови стандарди за модерен луксуз. Со производство ограничено на помалку од 1.000 примероци годишно, оваа икона ќе продолжи да владее со ултра луксузниот ексклузивитет.

Со новиот бензински мотор со работен волумен од 5,2-литри, со Twin-Turbo технологија и со 12 цилиндри поставени во форма на латинската буква V, што произведува моќност од 835 КС и 1000 Nm максимален вртежен момент, Vanquish постигнува нови одредници за перформансите на суперавтомобилот.

Со 345 km/h, ова е и најбрзиот сериски автомобил на брендот Aston Martin досега. А второто е забрзувањето од 0 до 100 km/h што трае само 3,2 секунди.

Овој мотор ја испорачува најголемата специфична моќност досега за Aston Martin V12 мотор, имено 160 КС/Л.

Како таков, Vanquish од 2024 година се наоѓа на врвот на немилосрдната еволуција, во која моќта и вртежниот момент на водечкиот V12 на Aston Martin речиси двојно се зголемија од воведувањето на првиот концепт на Project Vantage во 1998 година.

Главниот технички директор Роберто Федели (Roberto Fedeli) вели: „В12 моторот долго време беше симбол на моќ и престиж, но исто така е изјава за инженерска страст и техничка моќ. „Со 835 КС и 1000 Nm максимален вртежен момент, овој ненадминат мотор не претставува ништо помалку од почетокот на новата блескава V12 ера за Aston Martin“.

И тоа го сакаат ултрабогатите. Во изјава за Car Throttle, шефот за стратегија за производи на компанијата, Алекс Лонг (Alex Long), вели дека внатрешните студии покажале дека луѓето едноставно сакаат големи мотори.

Aston Martin смета дека дури и V6 не е доволен. Овде, Лонг споменува „вистинска емотивна врска“ помеѓу возачот и V12 или V8 што помалиот мотор со шест цилиндри не може да го испорача, или барем „сè уште не“.

Лонг верува дека шестцилиндричните мотори се помејнстрим од V8, а камоли V12, тврдејќи дека помалите погони се „во голема мера надвор од премиум сегментот“.

Со својата шасија внимателно обработена за да испорача невиден динамичен пропусен опсег, Vanquish испорачува уникатна комбинација на карактер и способност што ги спојува комфорот без напор, прецизноста на GT и искористливоста во извонредно, забавно искуство за возење со супер автомобил.

За прв пат на спортски автомобил Aston Martin V12 со преден мотор, реномираниот 8-брзински автоматски менувач ZF е поврзан со електронски заден диференцијал со ограничено лизгање (e-diff). Овој е-разлика е интегриран во Електронската програма за стабилност (ESP), обезбедувајќи директна врска со динамичкото однесување на автомобилот.

За разлика од конвенционалниот механички диференцијал со ограничено лизгање, овој е-разлика може да премине од целосно отворен до 100% заклучен за 135 милисекунди.

Во комбинација со најновата технологија ESP, ова значително ги подобрува динамичките способности, обезбедувајќи поголема агилност во свиоците при ниски и средни брзини, истовремено нудејќи поголема контрола во услови на преуправување и промена на лентата со голема брзина.

Како водечки спортски автомобил на марката, Vanquish стандардно доаѓа со карбон-керамички систем за сопирање. Составен од дискови со големина од 410 mm во дијаметар на предната оска и 360 mm на задната страна, системот CCB нуди подобрени перформанси на сопирањето.

Vanquish има алуминиумски тркала со големина од 21 инчи и гуми Pirelli P Zero како стандард. Тесно соработувајќи со своите стратешки добавувачи на тркала, инженерите на Aston Martin ја оптимизираа структурата на овие лесни тркала за да ја минимизираат тежината, да ја максимизираат издржливоста и динамичните перформанси без да го загрозат дизајнерскиот карактер.

Со должина од 4850 mm, новиот Vanquish е за 125 mm подолг од моделот DB12, а со 1774 kg е потежок за 89 kg. Во споредба со DBS, предните тркала се турнати за 18 mm напред, додека задната патека е 10 mm поширока.

Мatrix LED фаровите го претставуваат новиот светлосен потпис на брендот со интегрирани дневни светла (DRL). Еден од најдраматичните елементи на целокупниот дизајн е панорамскиот стаклен покрив.

Занаетчиството и прецизноста се главната тема за ентериерот. Наменски дизајниран како предводник со 2 седишта, внатрешноста на Vanquish е фокусирана на воодушевување на возачот и споделување на висцерално искуство.

Целосно дигиталниот TFT дисплеј на драјверот од 10,25″ – инчи, е дизајниран да дава информации со максимална јасност и нуди прилагодени конфигурации на дисплејот. Слично на тоа, 10,25″ инчниот Pure Black екран на допир со целосно поврзување преку Интернет (on line), интегриран со централната конзола, има технологија со целосно капацитивни единечни и мулти – контроли за движење на прстите.

Vanquish е стандардно опремен со најдобриот аудио систем Bowers & Wilkins. Беспрекорно интегриран и стручно дотеран, опкружувачкиот систем со 15 звучници обезбедува најизвонредно искуство со звукот.

Новиот Vanquish е достапен за нарачка сега (околу 300.000 британски фунти во Обединетото Калство), а првите испораки се закажани за четвртиот последен квартал (Q4) од оваа 2024 година.





НАЈНОВИ