Новиот BMW M5 влезе во производство

Само неколку дена по премиерата на новиот M5 (G90), BMW го започна своето сериско производство во фабриката во Динголфинг, Германија…

Спортската лимузина е изградена заедно со обичната серија 5 и помалите модели од серијата 4 и М4. Подоцна оваа година, во истата фабрика ќе се произведува и новиот M5 Touring (G99). Од BMW објавија дека новиот M5 Touring ќе започне да се произведува пред претставувањето на седанот на европскиот пазар на 2 ноември.

Примерите на сликите обично се во Speed ​​​​Yellow и Isle of Men Green.

Да потсетиме, новиот М5 користи plug-in хибриден погон, а е комбинација од 4,4-литарски V8 твин-турбо бензински мотор со моќ од 430 kW/585 КС и електромотор со моќ од 145 kW/197 КС.

Автомобилот има комбинирана моќност од 535 kW/727 КС и 1000 Nm максимален вртежен момент, како и батерија од 18,6 kWh (досегот во електричен режим е 69 km, а најголемата брзина овде е 140 km/h). Полнењето на батеријата обично трае три часа и 15 минути на 7,4 kW.

Сепак, треба да се напомене дека новата лимузина М5 тежи дури 2435 кг, а што се однесува до димензиите, должината е 5096 мм, ширината 1970 мм, висината 1510 мм и располага со растојание помеѓу оските од 3006 мм.

Што се однесува до забрзувањето, новиот M5 седан од 0, до 100 km/h достигнува за 3,5 секунди, од место до 200 km/h достигнува за 10,9 секунди и може да достигне максимална брзина од 250 km/h. Со M Driver’s Package, максималната брзина е зголемена на 305 km/h.

Овој модел со високи перформанси доби, меѓу другото, испакнати браници, модифицирани браници, различни странични прегради, голем заден дифузер и спојлер на багажникот.

Дополнително, дел од пакетот М вклучува погон на четири тркала, пет режими на возење (Hybrid, Electric, eControl, Dynamic и Dynamic Plus), спортско подесена суспензија, спортски издувен систем, опционални карбон-керамички сопирачки, специјални алуминиумски тркала (од 20 и 21 инчи), гуми Michelin со димензии  285/40 ZR20 и 295/35 ZR21, како и префинет ентериер со Мерино кожа, оперативен систем iDrive 8.5, систем за опкружувачки звук Bowers & Wilkins со 655 вати и 18 звучници, како и спортски седишта и волан со сплескан долен дел и црвена ознака во 12 часот.

Ако купувачот не сака покрив од јаглеродни влакна, BMW стандардно инсталира панорамски стаклен покрив.

Седмата генерација на BMW M5 сега доаѓа стандардно со интегрирано активно управување, кое ги врти задните тркала синхронизирано или спротивно од предните тркала, во зависност од брзината.

Овој систем, со агол на управување до 1,5° (еден и пол степен), го подобрува маневрирањето, го намалува кругот на вртење и ја подобрува стабилноста и удобноста при промена на лентата со голема брзина.

Дополнително, во динамични ситуации на возење, помага да се контролира шасијата за подобра стабилност и агилност.

Цените во Германија почнуваат од 144.000 евра.





НАЈНОВИ