Правнукот на Chrysler сакал да ги купи марките Chrysler и Dodge од Stellantis, но e одбиен

Никој не сака нивното име да се влече низ калта, a aко го прашате наследникот на Chrysler, Френк Б. Родс (Frank B. Rhodes) идентитетот Stellantis го прави токму тоа со истоимената компанија основана од неговиот прадедо…

Сепак, неговата страсна понуда да ги купи Chrysler, Dodge и Mopar од Stellantis беше ладно одбиена.

Stellantis поседува дури 14 активни брендови, но многу од нив се во многу лоша состојба. Така, Chrysler моментално произведува само еден модел со продажба која не е ни сенка на поранешните вредности. Поради сето ова, во текот на летото се шпекулираше дека Stellantis ќе продаде или затвори некои од своите брендови, но на крајот Карлос Таварес (Carlos Tavares) демантираше се. Меѓутоа, ситуацијата во американскиот дел на Stellantis е далеку од бајка, а моралот дополнително го потиснува отпуштањето на 2.450 работници во фабриката во Детроит поради прекинот на производството на моделот Ram 1500 Classic, пишуваат новинските агенции.

Минатиот понеделник, Френк Б. Роудс се вклучи за да го спаси она што остана од неговото автомобилско наследство. Волтер П. Крајслер (Walter P. Chrysler ) имал четири деца: два сина и две ќерки. Бернис (Bernice), неговата втора ќерка, е баба на Роудс (Rhodes), а Роудс се чини дека е единствениот преостанат правнук на Волтер П. Крајслер денес. Според Automotive News, тој се мешал и претходно, кога се обидел да го запре формирањето на Stellantis.

Овој пат, Роудос напиша предлог од 17 страници до Таварес, кој беше објавен на Mopar Insiders. Во него, тој зборува за потребата да се рефокусира на иновациите, да се заживее ентузијазмот на клиентите и да се врати на американските корени. Интересно, тој не спомна никакви финансиски детали за купувањето, но се сомнева дека Родос нема ни приближно средства за оваа трансакција. Имено, тој е само мал производител на мебел кој сигурно нема доволно пари да купи светски автомобилски компании.

И покрај ова, Роудс направи видео на YouTube за да ја надополни неговата страсна молба. Шестминутниот клип содржи снимка од Родос како се поетски говори за тоа што значи Chrysler за него и за светот, проследено со брз колаж од 99-годишната историја на Chrysler.

Од компанијата испратија одговор на сето ова, но наместо директно да му се обратат, испратија соопштение за медиумите:

„Stellantis го потврдува интересот за своите северноамерикански брендови и ја потврдува посветеноста на компанијата кон целото нејзино портфолио од 14 моќни, иконични брендови, од кои секоја доби 10-годишен временски рок за изградба на профитабилен и одржлив бизнис“, се вели во август. 30 изјава. „Како марките Jeep и Ram, Chrysler и Dodge се во првите редови на трансформацијата на Stellantis во чиста мобилност.

Компанијата не се стреми да отпушти ниту еден од своите брендови“.

Сосема очекувано, Родс беше разочаран, но повеќе во начинот на кој се водеше комуникацијата отколку затоа што беше одбиен. „Бидејќи го испратив предлогот до Карлос Таварес и извршната директорка на Chrysler и Ram, Кристин Феуел (Christine Feuell), очекував нивниот одговор да дојде директно до мене. Наместо тоа, дознав за нивните коментари од медиумите“, рече Роудс.





НАЈНОВИ