Супер-SUV на McLaren на платформата на BMW?

Извршниот директор на McLaren, Мајкл Лајтерс неодамна потврди дека марката работи на возило кое има за цел да го предизвика Ferrari Purosangue…

На неодамнешниот медиумски настан во Европа, Carscoops имаше можност да разговара со Пирс Скот, шеф за глобални комуникации во McLaren Automotive, кој даде увид во развојот на овој мошне очекуван модел. Скот објасни дека McLaren сè уште „истражува широк спектар на различни опции“ за тSUV модел, што укажува дека не е донесена конечна одлука во врска со неговиот дизајн и основата.

Сепак, тој нагласи дека моделот потенцијално може да има каросерија со две или четири врати и дефинитивно може да прими повеќе од две седишта. Овој пристап има за цел да го направи најпрактичниот McLaren досега.

Британската компанија ги има сите потребни алатки за изградба на суперавтомобили, вклучително развиени V6 и V8 погонски единици во куќата, големо искуство со електрификација и богато наследство во мотоспортот.

Иако овие средства потенцијално би можеле да се користат во различни сегменти на возила, создавањето на нова архитектура ќе бара значителна инвестиција од најмалку 1 милијарда фунти (1,3 милијарди долари), што претставува значителен ризик за производителот.

Во овој контекст, McLaren моментално истражува различни опции за да набави платформа од друг производител, што потенцијално ќе овозможи усвојување на хибридни или целосно електрични погонски единици.

За хибридни конфигурации, возилото би можело да има еден од V6 или V8 моторите на МcLaren, слично на поставките во Artura.

На прашањето за потенцијалните партнери, Скот рече дека BMW може да биде опција.

Покрај нивната заедничка историја, марките ги одржуваат постоечките врски, при што BMW веќе снабдува батерии за хибридниот систем во Artura. Иако деталите не се откриени, можно е партнерството МcLaren-BМW да донесе спортски хибриден SUV модел.

Скот исто така спомна дека потенцијалниот партнер за стекнување на архитектура посветена на електрични возила би можел да дојде од Југоисточна Азија, иако не навлегува во детали.

Што се однесува до американските производители на автомобили, Скот категорично изјави дека McLaren моментално не е во преговори со Теslа, негирајќи ги претходните гласини за разговори со Lucid

Зборувајќи за потенцијалот за ЕV, Скот рече дека Мекларен моментално не гледа интерес за целосно електричен SUV од 400.000 фунти / 500.000 американски долари.

Сепак, тој нагласи дека ваква понуда не е исклучена во иднина.

По разговорите со партнерите и добавувачите, МcLarenверува дека 2028 година е најраната можна временска рамка за електричен SUV без компромиси за тежината и перформансите, благодарение на очекуваниот напредок во технологијата на батерии.

Висок функционер откри дека МcLaren се надева дека ќе постигне договор во текот на 2024 година.

Сепак, процесот е сложен, вклучувајќи проверка не само на финансиската страна, туку и на техничката компатибилност на заедничката архитектура со специфичните барања на МcLaren.

Без оглед на партнерството, моделот ќе има конфигурација на шасијата специфична за МcLaren и потенцијални структурни промени насочени кон подобрување на динамиката на возењето, зголемување на вкочанетоста и намалување на тежината.

Последново е критично за бренд кој се потпира на лесни материјали и технологии за да ја балансира дополнителната тежина поврзана со електрификацијата.

Додека партнерот за овој модел допрва треба да се одлучи, дизајнерите на МcLaren веќе истражија различни сценарија за да проценат дали потенцијалните архитектури се усогласуваат со барањата за стил и пропорции на брендот. Скот нагласи дека теренецот на МcLaren треба да има забележливо краток заден настрешница.

Screenshot

Тој додаде дека МcLaren потенцијално би можел да добие пристап до новата платформа во замена за учество или да ја купи директно од претпочитан партнер, со поддршка на нови или постоечки инвеститори.

Во однос на карактерот и ексклузивноста, новата понуда би била повеќе во согласност со Ferrari Purosangua отколку со Lamborghini Urus. МcLaren има намера да го зачува својот производствен пристап, дозволувајќи му да продолжи да нуди автомобили со мотори со внатрешно согорување онолку долго колку што е изводливо.

Скот изјави дека очекуваат продажбата да остане под 8.000 автомобили годишно во текот на оваа деценија, што е сепак значително зголемување од нивниот рекорд на продажба на сите времиња од 4.806 автомобили во 2018 година. Сепак, оваа бројка е сè уште помала од продажбата на Lamborghini во 2023 година. од 10.112 единици и на Ferrari 13.663 единици.

 





НАЈНОВИ