Home Featured Целосно електрична Škoda Elroq

Целосно електрична Škoda Elroq

0
Целосно електрична Škoda Elroq

* Проширување на портфолиото на Škoda: целосно новиот Elroq е првиот целосно електричен модел на производителот на автомобили во клучната категорија на компактни теренци (Главен SUV сегмент)

* Покрај надворешниот дизајн: Elroq е првиот модел на Škoda кој го усвои новиот Modern Solid дизајнерски јазик

* Компактен, но простран: удобно возење, паметни опции за складирање и капацитет на багажникот до 1.580 литри го прават Elroq совршен избор за градско и вонградско возење

* Сеопфатна линија на погонски единици: моќност од 125 kW до 220 kW плус опсег од над 560 km (WLTP) и време на полнење до 28 минути

– Атрактивен, целосно електричен нов член на семејството: со светската премиера најавена за есента 2024 година, Elroq наскоро ќе ја збогати гамата на целосно електрични SUV модели на Škoda Auto во сегментот A Main SUV – најголемиот подсегмент во Европа по број на возила. Со својот препознатлив изглед, новиот SUV е првиот модел на Škoda кој го усвои новиот Modern Solid дизајнерски јазик, издигнувајќи го надворешниот дизајн на повисоко ниво. Со многу простор, вклучувајќи капацитет на багажникот од 470 литри до 1.580 литри, заедно со компактни надворешни димензии и паметни опции за складирање, Elroq е идеален за урбано и вонградско возење. Моќноста од 125 kW до 220 kW, како и опсегот од повеќе од 560 km (WLTP) и времето на полнење под 28 минути, исто така, го прават совршен придружник за патувања на долги растојанија. Презентацијата на Škoda Elroq го означува почетокот на новата кампања на Škoda BEV, во која во наредните години ќе бидат лансирани шест модели со електрични батерии.

„Проширувањето на нашето електрични портфолио во неколку атрактивни нови сегменти е клучно за нашата стратегија да им обезбедиме на клиентите широк избор на нови модели. Elroq е пресвртница во нашето портфолио BEV, прв во идната линија од шест нови целосно електрични модели, по успехот на Enyaq и Enyaq Coupé. Дури и првиот поглед на неговиот смел дизајн ви кажува дека овој автомобил е нешто ново, совршен баланс на големината, внатрешниот простор и електричната мобилност за градот и пошироко. Покрај тоа, Škoda Elroq е опремена со напредна технологија и системи за помош за кои знаеме дека нашите клиенти ги ценат. Навистина сум возбуден поради ова проширување на електрифицираното семејство“, изјавил Клаус Зелмер (Klaus Zellmer), извршен директор на Škoda Auto

Совршен избор за секојдневните истражувачи во и надвор од градот

Новиот, целосно електричен SUV на Škoda Elroq ќе биде совршен придружник за авантури на отворено, а неговата компактна форма исто така го прави идеален за урбан живот. Со својата впечатлива, робусна каросерија, Elroq е веднаш препознатлив. Погонот на сите тркала е достапен како опција за екскурзии надвор од вообичаената патека. Позициониран помеѓу семејството Škoda Enyaq и претстојниот најмал SUV, Škoda Epiq, модлот Elroq е електрична алтернатива на Škoda Karoq.

Модерен цврст дизајн со Tech-Deck Face наместо познатата решетка на Škoda

Истакнувајќи ја неговата стратешка важност за чешкиот производител на автомобили, Elroq е првиот сериски модел на Škoda што го усвои новиот јазик на дизајнот наречен Modern Solid. Затоа, на пример, предниот дел има Tech-Deck Face и нов натпис на хаубата. Модерниот јазик на дизајнот Solid претставува фундаментална промена: комбинира робусност, функционалност и автентичност, истовремено пренесувајќи чувство на безбедност и сила, гледајќи ги типичните дизајнерски елементи на Škoda од сосема нова перспектива. Зад сјајниот црн елемент Tech-Deck Face, кој ќе ја замени решетката на Škoda, инженерите имаат скриени сензори како радар и предна камера. Уште малку, Elroq ќе има нова значка на Škoda на силно контурираната хауба, што ќе го направи првиот сериски модел на марката што го отфрли логото претходно поставено таму.

„Škoda Elroq ѕвони во новата ера на дизајнот на Škoda. Неговиот функционален, минималистички и чист модерен цврст изглед зрачи со автентичност и робусност, со што ги задржува препознатливите дизајнерски карактеристики на Škoda кои се белег на нашиот бренд. Во исто време, Modern Solid носи одлични нови визуелни акценти како што е сјајното црно Tech Deck Face. На овој начин успеавме да воспоставиме нов концепт на предниот дел, повикувајќи се на добро познатите линии на Škoda. Tech-Deck Face ќе биде препознатлив дизајнерски елемент на брендот во иднина“, изјавил Оливер Стефани (Oliver Stefani), шеф на дизајнерскиот сектор на Škoda.

LED фарови со нежни линии, ново лице со четири очи и минималистички 2D изглед

LED фаровите на Elroq исто така имаат впечатлив нов дизајн. Имаат тенки горни светлосни ленти за позиционирани светла и индикатори со дневни светла. Одоздола, два LED модули за долги и долги светла нудат хоризонтална реинтерпретација на иконското лице на Škoda со четири очи, обезбедувајќи максимална осветленост во темнината. Достапни се во две верзии, а дури и стандардните сплит фарови користат исклучиво LED технологија. Премиум LED Мatrix фарови користат технологија Matrix која се состои од 36 поединечни светлосни сегменти. Покрај тоа, горниот дел од предното светло (фарот) има ново дизајнирана дневна светлина со четири правоаголни отвори. Што се однесува до задните светла, Škoda останува верна на воспоставените дизајнерски принципи, како што се светлосните графики во облик на C и делумно осветлените кристални елементи, усогласени со дизајнерскиот јазик на Modern Solid. Постојат и две верзии на задните светла, и двете користат 100% LED технологија. Врвната варијанта нуди динамични индикатори, кристални елементи со позадинско осветлување, анимација при отворање на задната врата и нова анимација при пристигнување/поаѓање која ги вклучува и фаровите.

Малку спуштена линија на покривот и аеродинамички оптимизирани тркала

Страничниот профил на Škoda Elroq има динамичен лак кој започнува од A-столбот, проширувајќи се до нежно наведната линија на покривот што беспрекорно преминува во спојлерот на покривот над задната врата. Ова овозможува одлична аеродинамика, постигнувајќи коефициент на отпорност на воздухот од дури 0,26. Возилото, исто така, има аеродинамички оптимизирани тркала и редуктор на јазот на тркалата, што ја продолжува облогата на лакот на тркалата за да го подобри протокот на воздух. Големините на тркалата се со гдимензии што се движат од 19 до 21 инчи.

Модерен Цврст дизајн и опции за избор на дизајн со поодржливи материјали

Целосно во согласност со новиот Modern Solid дизајнерски јазик, внатрешноста на Elroq се карактеризира со едноставност, просторност и чисти линии. 5-инчниот дигитален кокпит е веќе познат од моделот Škoda Enyaq и јасно ги прикажува најважните податоци за возење. Возачот добива дополнителни информации преку дополнителен head-up дисплеј и визуелизација на проширена реалност. Централниот екран на инфрмативно забавниот систем има стандардна дијагонала на екранот од 13 инчи и поедноставен мени и контролен интерфејс.

Со опциите за избор на дизајн понудени за внатрешноста на Elroq, Škoda става уште поголем акцент на одржливи, издржливи и практични материјали. Основната опција за внатрешни работи за компактен SUV е Design Selection Studio со претежно темно сиви ткаенини. На пример, во Design Selection Loft, тапацирот со влакна од Recytitan во темно меланж се користеше за панелите на вратите, седиштата, контролната табла, централниот потпирач за раце и областа на колената. Recytitan се состои од 78% рециклиран РЕТ, на пример од шишиња за пијалоци. Остатокот се добива од нови РЕТ и механички рециклирани влакна. Несортираните влакна се обработуваат без дополнителни хемиски третмани.

Четири достапни опции за возење и опсег од повеќе од 560 километри

Целосно новата Škoda Elroq изградена на Модуларната алатка за електрификација (MEB) на групацијата Volkswagen ќе доаѓа со четири варијанти на погонски склоп: Elroq 50, 60, 85 и 85x. Овие модели се разликуваат по капацитетот на батеријата и соодветната излезна моќност, кои се движат од 125 kW до 220 kW. Почетниот Elroq 50 има погон на задните тркала со бруто капацитет на батеријата од 55 kWh и електричен мотор на задната оска кој развива моќност од 125 kW. Elroq 60 има батерија од 63 kWh и електричен мотор од 150 kW. И двата модели достигнуваат максимална брзина од 160 km/h. Варијантите Elroq 85 и Elroq 85x се опремени со батерија од 82 kWh (бруто). Elroq 85 со погон на задните тркала има максимална моќност од 210 kW, додека Elroq 85x вклучува дополнителен електричен мотор на предната оска, кој стандардно нуди погон на сите тркала и максимална моќност од 220 kW. Двете верзии, Elroq 85 и 85x, достигнуваат максимална брзина од 180 km/h и обезбедуваат електричен опсег од повеќе од 560 километри.

DC брзо полнење до 175 kW

Сите варијанти на целосно новата Škoda Elroq поддржуваат DC брзо полнење, иако максималните брзини на полнење се разликуваат. Elroq 85 и Elroq 85x нудат DC полнење до 175 kW. Батериите на сите четири верзии на погонската група може да се наполнат од 10% до 80% за помалку од 28 минути. На станиците за наизменична струја, сите модели на Elroq се полнат со брзина до 11 kW, завршувајќи целосно полнење за приближно 5,5 до 8 часа, во зависност од варијантата. Škoda Elroq поддржува автоматско и рачно подготвување на батериите. Функцијата за претходна климатизација на батеријата ја загрева батеријата како подготовка за еднонасочно полнење при ниски температури на околината и на тој начин ја оптимизира брзината на полнење. Процесот може да се започне рачно, со притискање на копче на централниот екран за инфо – забава или автоматски на пат до станицата за полнење, врз основа на податоците за навигација и температурата на батеријата.

Многу простор и Simply Clever карактеристики

И покрај неговата компактна големина, целосно новата Škoda Elroq нуди многу простор за багажот на патниците. Капацитетот на багажникот од 470 литри може да се зголеми на дури 1.580 литри со преклопување на задните седишта. Има и многу опции за внатрешно складирање со вкупен капацитет од 48 l, вклучувајќи неколку паметни прегради. Компактниот SUV ја означува и премиерата на целосно новите карактеристики Simply Clever. Ова вклучува практична, дополнителна мрежа за складирање на кабелот за полнење под полицата на пакетите. Самата полица за пакети е прилагодлива, што овозможува паметно и флексибилно користење на багажниот простор. Škoda Elroq нуди и две дополнителни прегради за складирање на страните на багажникот. Друга нова карактеристика е QR-кодот во багажникот. По скенирањето, нуди брз преглед на опремата и функциите достапни во возилото или прикажува интерактивни видео инструкции за тоа како да се користат полиците за пакети или мрежните системи, на пример.

Безбедност и удобност благодарение на напредните системи за помош и до девет воздушни перничиња

Доаѓајќи со широк спектар на системи за безбедност и помош како стандардна опрема, како и голем број напредни сензори, Škoda Elroq нуди висок степен на пасивна и активна безбедност. Системите за помош вклучуваат „Помош за патување“ (Travel Assist) што се одликува со значително зголемено користење на податоци во најновата верзија. Помошта при паркирање е исто така врвна: Интелигентната помош за паркирање нуди далечински паркинг и тренирани функции за паркирање на далечина. Со далечинско паркирање, возачите можат практично да ги контролираат маневрите за паркирање надвор од возилото и на растојание до четири метри, користејќи паметен телефон и апликацијата MyŠkoda. Обученото паркирање им овозможува на возачите да го „научат“ Elroq да ги памети патеките долги до 50 метри во вкупно пет различни паркинг места. Елрок потоа може да се вози таму и автоматски да се паркира. За високо ниво на пасивна безбедност, целосно новата Škoda Elroq доаѓа со дури девет воздушни перничиња. Воздушните перничиња за возачот и совозачот, воздушните перничиња за глава, предните странични воздушни перничиња и централното воздушно перниче помеѓу предните седишта се веќе стандардна опрема; Задните странични воздушни перничиња се достапни како опција, апликацијата MyŠkoda: специфични услуги за електрични возила

Сопствениците на сосема новата Škoda Elroq можат лесно да управуваат со многу функции на возилото преку апликацијата MyŠkoda на нивниот паметен телефон, која комбинира бројни функции и услуги во една апликација. Апликацијата нуди нов и едноставен дизајн лесен за корисниците и сега обезбедува пристап до PowerPass за контрола и управување со трансакциите за наплата на јавните мрежи за наплата. Апликацијата MyŠkoda може да се користи и за контрола и програмирање на процесот на полнење на домашниот ѕиден полнач и за далечинско активирање на клима уредот во возилото. Други специфични услуги за електрични возила вклучуваат интегрирање на станици за полнење во планирањето на рутата на системот за навигација. Вратите на електричните модели на Škoda сега може да се заклучуваат и отклучуваат далечински преку апликацијата MyŠkoda.

Škoda полнач wallabox

Ѕидната кутија со полнач на Škoda е суштинска компонента на екосистемот на Škoda за полнење дома. Škoda Charger Connect, кој испорачува до 11 kW, нуди еколошки решение за домашно полнење со својот нов метод на полнење оптимизиран за сончева светлина. Овој модел, исто така, поддржува динамична тарифа и наплата на само цена, оптимизирајќи ги трошоците. Верзијата Connect вклучува LAN и Wi-Fi конекција, овозможувајќи им на корисниците далечински да го контролираат процесот на полнење преку апликацијата MyŠkoda. Премиум верзијата Pro има LTE поврзување со припејд eSIM. Дополнително, полначот на Škoda ја нуди функцијата Plug & Charge со RFID читач, што ја олеснува едноставната идентификација на корисникот на заедничките станбени паркинзи.

Електрична мобилност на Škoda: преглед

Škoda Auto е посветена да инвестира милијарди евра во својата трансформација кон електрична мобилност во наредните години. Чешкиот производител на автомобили го прави тоа со јасно дефиниран план за дополнително зголемување на уделот на електрифицираните возила на марката во Европа и пошироко. Škoda Auto останува доследна на своите суштински вредности, нудејќи поволна индивидуална мобилност, прилагодена на потребите на клиентите на сите пазари ширум светот. Останува посветена на долгорочната визија на брендот за обезбедување одржлива индивидуална мобилност, достапни атрактивни електрични модели со батерии и иновативни технологии.

Првите искуства со електрифицирани возила од Млада Болеслав датираат од пред 116 години. Улогата на електричен пионер му припаѓа на моделот Laurin & Klement E од 1908 година, кој го означи првиот потфат на компанијата во хибридна технологија. Кон крајот на 1930-тите следеа електрични камиони за пиво.

Помеѓу 1991 и 1994 година, неколку стотици примероци на Škoda Eltra 151L беа направени врз основа на Favorite и Pickup, прво за Швајцарија, а подоцна и за други европски земји. Електромоторот со моќност од 15,4 kW овозможи автономија до 80 km и максимална брзина од 80 km/h. Удобното поставување на кабелот за полнење зад решетката на радијаторот беше една од карактеристиките на Simply Clever во тоа време. Škoda влезе во модерната ера на електромобилност со моделот Octavia Green E Line. Почнувајќи од 2011 година, инженерите на Skoda тестираа десет прототипови за да ја проценат практичноста на електричните погонски системи. Овие модели имаа моќност на моторот од 85 kW при излезна моќност и 60 kW при континуирана работа, со батерии од 26,5 kWh кои обезбедуваа опсег до 150 km.

На почетокот на 2020 година, Škoda го лансираше првото целосно електрично возило во историјата на Škoda Auto со моделот Citigoe iV. Есента 2020 година го одбележа претставувањето на моделот Škoda Enyaq, целосно електричен SUV и првиот сериски модел базиран на модуларната платформа за електрични автомобили MEB на групацијата Volkswagen. Во првиот квартал од 2022 година, динамичното и елегантно Enyaq Coupé го комплетираше портфолиото. Во првиот квартал од 2024 година, целосно електричниот Enyaq постигна глобални испораки од 14.000 единици, што претставува зголемување од 12,3% во споредба со истиот период во 2023 година. Во истиот квартал, Enyaq се рангираше на шестото место на листата на најпродавани електрични возила во Европа, освојувајќи 3, 1% удел на пазарот. Покрај тоа, тој беше најпродаваниот BEV во Чешка и Словачка, втор најпродаван електричен автомобил во Германија и Швајцарија, а на третото место во Финска и Литванија.

 

PR Škoda