Уделот на Кина во увозот на целосно електрични возила во Германија се зголеми на 40,9% во првите четири месеци од оваа година, иако бројот на такви увезени возила падна за 15,7%, според Федералната управа за статистика (Destatis)…
Европската комисија минатата недела објави казнени тарифи за кинеските електрични возила, потег што може да ги погоди и германските производители на автомобили кои произведуваат во Кина за извозниот пазар.
Според Destatis, увозот на кинески електрични возила силно расте, при што 29,0% од 447.200 единици увезени во Германија минатата година доаѓаат од Кина.
Следна е Јужна Кореја, далеку зад себе со 9,9%, или 44.200 единици, а потоа следи Чешка со 9,3%, или 41.600 единици.
Уделот на Кина во 2022 година беше 12,0%, а во 2020 година беше 7,7%.
Комисијата го истражува увозот на кинески електрични автомобили од есента поради владините субвенции кои ја нарушуваат пазарната конкуренција.
Според Комисијата, кинеските електрични автомобили се за околу 20% поевтини од моделите произведени во Европската унија.
Таа разлика ја припишува на неправедните државни субвенции што властите во Кина ги даваат за кинеските производители.