Toyota & BMW ја продлабочуваат соработката во водородната мобилност

– Со цел да ја прошират линијата на патнички автомобили до горивни ќелии, Toyota и BMW заеднички развиваат систем на горивни ќелии од трета генерација и работат заедно на создавање инфраструктура…

Toyota Motor Corporation (Toyota) и BMW Group (BMW) потпишаа договор за зајакнување на соработката во секторот за водород, со цел да се создаде општество на водород и да се постигне целосна јаглеродна неутралност. Двете компании ќе работат заедно за развој на системи за горивни ќелии и подобрување на инфраструктурата.

Во декември 2011 година, двете компании потпишаа договор за воспоставување среднорочна соработка во областа на заштитата на животната средина, а заедно го унапредија развојот на еколошките технологии, вклучувајќи горивни ќелии и спортски автомобили, повеќе од една деценија. Споделувајќи заедничка визија за „реализација на водородното општество“, двете компании ќе продолжат да работат забрзано на технолошките иновации во системите со горивни ќелии.

Двете компании ќе им овозможат на клиентите поширок опсег на опции преку опремување на повеќе патнички автомобили со системи со горивни ќелии.

Toyota и BMW соработуваат на развојот на третата генерација на системот за горивни ќелии, кој ќе биде инсталиран во моделите на двете компании, за да им обезбеди на клиентите поширок опсег на електрични возила со горивни ќелии (FCEV). Како прв чекор, BMW планира да го лансира својот прв масовно произведен модел FCEV во 2028 година.

И двете компании ќе работат на создавање синергии преку соработка во развојот и набавките, како и на намалување на трошоците со комбинирање на енергетски единици за зголемување на побарувачката за комерцијални и патнички возила. Со тоа што FCEV ќе бидат попристапна опција, партнерството ќе придонесе за помоќно водородно општество.

Воспоставување одржливи мрежи за снабдување со водород

Двете компании веруваат дека работата со партнери со истомисленици е од суштинско значење за реализација на водородното општество. Со оглед на потребата да се создадат кластери за побарувачка на водород во раните фази на популаризација, Toyota и BMW ќе поттикнат одржливо снабдување со водород преку создавање побарувачка и тесна соработка со компаниите за производство на водород, како и со капацитети за дистрибуција и полнење гориво, за да обезбедат стабилно и намалено снабдување со водород трошоците.

Водородни пионери: BMW Group и Toyota Motor Corporation ја подигнуваат соработката на следното ниво за да понудат опции за електрични возила со горивни ќелии (FCEV) за патнички автомобили

– Драго ни е што соработката меѓу ВMW и Тоyotа влезе во нова фаза. Во нашата долга историја на партнерство, потврдивме дека BMW и Toyota ја делат истата страст за автомобили и верување во „технолошка отвореност“ и „повеќекратен пристап“ кон неутралноста на јаглеродот. Врз основа на овие заеднички вредности, ќе ја продлабочиме нашата соработка во напорите како што е заедничкиот развој на системи за горивни ќелии од следната генерација и проширување на инфраструктурата, со цел да се реализира општество на водород. Ќе ги забрзаме нашите напори заедно со BMW и партнери во различни индустрии за да реализираме иднина каде водородната енергија ќе го поддржува општеството, изјавил Коџи Сато (Koji Sato), претседател на Toyota

– Ова е пресвртница во историјата на автомобилската индустрија: првото сериско возило со горивни ќелии што ќе го понуди светски премиум производител. Напојувана од водород и водена од нашиот колаборативен дух, ќе нагласи како технолошкиот напредок ја обликува идната мобилност. И ќе најави ера на значителна побарувачка за електрични возила со горивни ќелии, рекол,Оливер Ципсе (Oliver Zipse), претседател на Управниот одбор на BMW AG

Toyota го позиционираше водородот како клучен извор на енергија во нејзините напори да постигне јаглеродна неутралност и унапредува иницијативи во соработка со многу партнери во областа на „производство, транспорт, складирање и употреба“ на водород.

Целта на Toyota е да стане „најдобра во градот“ со имплементирање на локално вкоренето управување кое одговара на пазарните карактеристики на секој регион и потребите на клиентите на секој регион. Одејќи напред, Toyota продолжува да ги задоволува потребите на клиентите во секој регион со фокусирање на пристапот со повеќе патеки кој ги вклучува опциите FCEV, BEV, HEV и PHEV, а сето тоа постојано работи на намалување на емисиите на CO2.

ПР соопштение





НАЈНОВИ