Дали електричните автомобили можат да „имаат душа“?

Volkswagen го има одговорот и ќе ви се допадне

До 2026 година изгледа како цела вечност да е до моментот кога VW ќе го лансира урбаниот електричен модел ID.2. Она што VW го откри досега за концептот ID 2All во однос на внатрешниот простор, ретро инструментите и цената од 25.000 евра изгледа ветувачко. Дали електричните модели конечно ќе станат забавни за возење?

Пристапот со екран на допир инсталиран во Golf 8 и електричниот ID.3 се покажаа непопуларни кај клиентите. Ова доведе до целосен пресврт од страна на компанијата во пристапот кон идниот дизајн. Внатрешноста на концептот ID 2All покажува како Volkswagen реагира на критиките за неговото претерано потпирање на контролите на допир, откривајќи дека ги враќа физичките копчиња во идните модели.

Меѓутоа, вистинското прашање беше како да им се допадне на традиционалистите кои ги прифаќаат електричните модели на Volkswagen, кои ќе бидат единствената опција за купувачите во блиска иднина? Физичките копчиња се еден од одговорите, но „vintage“ инструментите моделирани по првата генерација на Golf и старата Буба се адутите во ракав на Компанијата. Благодарение на адаптивната дигитална технологија, таблетите овозможуваат имитација на стари ретро инструменти, како и уреди.

Со вртење на централниот мултифункционален бројчаник, возачот може да ги промени режимите на возење, вклучувајќи ги режимите ID, Classic и Retro. Ако го игнорираме првиот, Classic е од ерата на Буба, додека Retro режимот е од ерата на голфот. Со мало извртување, ќе овозможи здодевните дигитални броеви и пиктограми веднаш да се трансформираат во класичен аналоген брзинометар на таблетот пред возачот, а симулацијата на старото аналогно радио од легендарната Буба буди стари емоции. Од друга страна, ако го свртите бројчаникот во класичен режим, ќе ве пречека аналогниот брзинометар од Golf 1 со аналогна километража, серија мини светла кои симулираат индикатори за насока, средно и долго светло, ниско ниво на масло. индикаторот и така натаму, додека на големиот централен дисплеј се прикажува аудио касета како симулација на емитување „музика“ на старомоден начин.

Со овој потег, Volkswagen им дава до знаење на идните клиенти дека возењето на идните возила со батерии на VW не мора да биде толку стерилно. Единственото дигитално нешто што остана од минатото е дигиталниот часовник од Golf, кој и покрај огромниот напредок во технологијата, сепак се чувствува ретро без разлика на дигиталниот дисплеј.

Обожавателите на германската марка веќе на сите социјални мрежи го фалат малиот, но креативен скок на Volkswagen. Сепак, експертите од автомобилската индустрија веруваат дека ретро групата на мерачи и инфо -забава најверојатно ќе биде цел и на други производители на автомобили.

 





НАЈНОВИ