Tesla ги обвини возачите иако знаела дека деловите им се со краток век

Reuters објави експлозивен истражен извештај кој ги документира наводните обрасци на Теslа на намерно занемарување и префрлање на вината за неисправни делови на клиентите…

Тоа ја објаснува наводната долгогодишна тенденција на компанијата предводена од Илон Маск (Elon Musk) да тврди дека сопствениците на возила се вклучиле во „злоупотреба на возачот“, наплатувајќи им за поправки предизвикани од делови за кои компанијата внатрешно тврдеше дека се неисправни. Проблемите често се поврзани со суспензијата и управувањето. На површината, презентацијата на Теslа за проблемот се движеше од целосно негирање до делумно прифаќање.

Неколку извештаи во приказната документираат дека на сопствениците на Tesla им се кажуваат проблемите на нивниот автомобил потекнуваат од претходна штета или злоупотреба на возачот.

Истрагата на Reuters сугерира дека Теslа знаел дека многу од деловите што барале замена во Model X – контролните краци, суспензијата и предните полуоски – имале високи стапки на дефекти.

Производителот на автомобили предводен од Маск го одложи повлекувањето за четири години, само се согласи на една по притисокот од кинеските регулатори. Државниот орган за регулирање на пазарот го опиша „ризикот од несреќи“ како дел од рационализацијата.

Сепак, и покрај глобалните извештаи за дефекти, Теslа никогаш не се потсети на делот во САД и Европа. Компанијата им кажа на американските регулатори дека проблемите се предизвикани од „злоупотреба на возачот“.

Националната управа за безбедност на сообраќајот на автопатите (NHTSA) го истражува Теslа од 2020 година за предниот дел (дел од суспензијата) во Model S и X, а во јули започна да ги истражува дефектите на серво воланот кај Model 3 и Model I од 2023 година. .





НАЈНОВИ