Интересот на купувачите за напредна технологија во автомобили под очекуваниот

Во автомобилската индустрија, трката за имплементација на најновите технолошки иновации во возилата станува се поинтензивна…

Сепак, една неодамнешна анкета покажува колку возачите го поддржуваат тоа, или не. Тоа сугерира дека потрошувачите не се толку возбудени за технолошките иновации како што претпоставуваат производителите.

Според една неодамнешна студија на AutoPacific, откриено е дека повеќето потрошувачи не се многу заинтересирани за напредните технологии како што се екраните на совозачката страна или можноста за купување директно од автомобилот.

Иако производителите на автомобили ги сметаат технолошките иновации во кабината како клучни за разликување на нивните производи, студијата покажа дека вистинскиот интерес на потрошувачите за овие карактеристики е прилично умерен. Од над 11.700 испитаници кои планираат да купат ново возило, помалку од една четвртина покажале вистински интерес за технолошките иновации, пренесуваат информативните агенции.

Најпопуларна меѓу испитаниците е опцијата за информативно забавниот екран на совозачката страна, за која интерес пројавиле 21 процент од испитаниците. Оваа функција, која станува се почеста кај новите премиум возила, им овозможува на патниците пристап до различни функции и медиуми додека возат.

Интересно е да се забележи дека кај купувачите на електрични возила или plug-in хибриди интересот за оваа карактеристика е нешто поголем. Сепак, повеќето испитаници изразија резервираност за плаќање дополнителни илјадници долари за оваа опција.

Второ по популарност беше можноста за директно купување преку информативно забавниот екран, при што 18 отсто од испитаниците изразиле желба за оваа функција. Интересот за оваа опција значително порасна во споредба со претходното истражување од 2022 година. Меѓу потенцијалните купувачи кои изразија интерес за оваа опција, повеќето сакаа можност за купување дополнителни функции на возилото, проследување видео содржини на нивните екрани или дури и плаќање за разни услуги од автомобилот.

Конечно, 17 проценти од испитаниците се интересирале за надворешни екрани на возилото што ќе овозможат комуникација со пешаци или други возачи.

Иако постои притисок врз производителите на автомобили да воведат нови технологии за да останат конкурентни, се чини дека повеќето потрошувачи претпочитаат поедноставни и поекономични модели. Овие студии укажуваат на потребата од технолошки развојни приоритети во автомобилската индустрија со цел да се задоволат реалните потреби на потрошувачите.





НАЈНОВИ