Leapmotor T03 е кинески EV кој  го краде шоуто на Европејците со цена од 19.990 евра

Иако има уште неколку недели до официјалното претставување во Европа, електричниот Leapmotor T03 веќе е откриен во салон во Италија.

Според првите, непотврдени информации, овој модел ќе чини 19.990 евра, цена која европските производители ја најавуваат веќе подолго време. Закажано за лансирање во неколку европски земји во септември оваа година, моделот Leapmotor T03 веќе го открија новинарите на италијанскиот магазин Quattroruote.

Според нив, според првите информации до кои успеале да дојдат новинарите од специјализираниот портал, автомобилот ќе се продава во Италија по цена од 19.990 евра.

Оваа цена, навидум висока за возило со должина од само 3,62 метри, кое се базира на модел произведен за кинескиот пазар (како Dacia Spring), но вклучува широк спектар на опрема како што се панорамски покрив, LED светла, електрични ретровизори, два екрани и алуминиумски тркала со големина од 15 инчи.

Имено, италијанските новинари тврдат дека Leapmotor T03 првично ќе се продава во една верзија опремена со електромотор од 95 КС и батерија од 41,3 kWh која обезбедува автономија од околу 400 km (вредноста се уште не е потврдена во Европа).

Ова се многу поконкретни бројки од пролетта, најприфатливиот електричар во Европа, пренесуваат информативните агенции.

Сепак, исто како и на кинескиот пазар, се очекува подоцна моделот да се продава во варијанти со помали батерии и помалку моќни мотори со цел Stellantis да ја намали цената. Тоа секако ќе се случи доколку го наметне пазарот во Европа.

Карлос Тавареш (Carlos Tavares), шеф на Stellantis Group, уште во мај објави дека брендот на неговиот кинески партнер Leapmotor ќе се дистрибуира во Европа почнувајќи од септември. Моделите Leapmotor првично ќе се продаваат во Франција, Италија, Германија, Холандија, Шпанија, Португалија, Белгија, Грција и Романија преку дистрибутивните канали на Stellantis Group.

Според шефовите на Leapmotor International, првите модели што ќе се продаваат во Европа ќе бидат T03, по што следи C10, а потоа ќе има ново возило во секоја од следните три години.

Заедничкото вложување, наречено Leapmotor International, во кое Stellantis има 51 отсто од акциите, има за цел да продава електрични возила Leapmotor надвор од Кина и да ги склопува во фабрики во други земји.

Во случајот со малиот мини градски автомобили,  T03, склопувањето на моделот за Европа беше доделено на полската фабрика во Тичи (Tychy) во Полска.





НАЈНОВИ