Масата на батериите во автомобилите мора двојно да се намали

Шефот на автомобилската групација Stellantis, Карлос Тавареш, тврди дека без значително намалување на масата на батериите, електрификацијата не може да има позитивно влијание врз животната средина…

Говорејќи на форумот за слобода на мобилност на Stellantis, Карлос Тавареш (Carlos Tavares)  рече дека сегашната маса на батерии во електричните автомобили претставува значајна пречка за постигнување позитивно влијание врз заштитата на животната средина, што е главната цел на електрификацијата.

Со очекување дека батериите во автомобилите од следната деценија ќе бидат половина полесни од сегашните, Тавареш напомена дека сегашните батерии со едно полнење обезбедуваат во просек околу 400 километри, но и ја зголемуваат тежината на автомобилот за околу 500 килограми, во компарација со споредливи модели кои се возат само од мотори со внатрешно согорување.

Започнувањето на поголема маса на крајот бара повеќе енергија, што има негативно влијание врз заштитата на животната средина, а Тавареш ги спомена и присутните тешкотии околу ископувањето и набавката на литиум, чии моментално достапни количини се доста ограничени.

Во исто време, шефот на Stellantis не смета дека водородот може да биде решение за масовно стартување на автомобилите во догледна иднина, но е убеден дека процесот на електрификација ќе биде поддржан од претходно најавените цврсти, постабилни и полесни батерии кои ќе обезбедат значително повеќе километри со едно полнење, а во првите електрични автомобили би требало да пристигнат за неколку години.





НАЈНОВИ