На сè повеќе автомобили, по сообраќајка се прогласува тотална штета

Најчесто тоа е случај поради уништувањето на активнит безбедносни системи што се се побројни и почувствителни кај модерните автомобили….

Иако информацијата е американска, но мора да се признае дека е глобално индикативна.

Имено, зголемените трошоци за поправка на автомобили вклучени во сообраќајни несреќи значат дека осигурителните компании пријавуваат тотална штета на 21 отсто од возилата, што е петкратно зголемување во однос на 1980 година.

Некои експерти веруваат дека оваа бројка може да скокне до неверојатни 30 проценти, бидејќи автомобилите стануваат покомпактни. Дел од причината лежи во големиот број скапи системи за активна безбедност (ADAS) кои „умираат“ ( потполно згаснуваат) при несреќи (сензори, лидар, камери…), пренесуваат специјализираните портали.

Иронично, истите помагала за возачот ADAS се дизајнирани да не ве спасат од несреќа. Технологијата што се користи во овие системи е толку скапа што осигурителните компании се загрижени дека не вреди да се поправаат возилата. Според податоците на Bloomberg од CCC Intelligent Solutions, замената на бројните сензори и камери потребни за функционирање на системите ADAS, како што се автоматско сопирање и одржување на лентата, а потоа и калибрирање на тие системи за да работат правилно .

Кого едниите губат, од друга страна, другите излегуваат како победници, односно добиваат. Во оваа ситуација, аукциските компании како Copart (кои продаваат вакви возила), чии акции, според Bloomberg, пораснале за 23 отсто во последната година и за неверојатни 1110 отсто во последните десет години.





НАЈНОВИ