Нов хибриден Fiat 500 на пазарот од 2026 година, производство во Италија

FIAT потврди дека ќе лансира нов хибриден 500 на почетокот на 2026 година, обезбедувајќи долгорочна иднина за својот градски автомобил…

Производството ќе се одвива во фабриката Мирафиори во Италија, која моментално го произведува електричниот Fiat 500e.

Новата 500 Ibrida (хибрид) ќе биде придвижувана од истиот 1.0-литарски благ (mild) хибриден co три цилиндри бензински мотор како и постоечкиот 500, но ќе се базира на архитектурата на моделот 500e.

Оваа мерка е резултат на два клучни предизвици. Прво, беше неопходно да се зголеми производството во Mirafiori поради бавната продажба на 500e и неговиот брат Abarth 500e. Во февруари, Fiat ги намали смените во фабриката и ја задржа опцијата целосно да ја запре фабриката доколку продажбата не се зголеми.

Вториот е предизвикот да се задржи популарниот бензин 500 на продажба, бидејќи постоечкиот модел не е во согласност со новите стандарди за сајбер безбедност воведени од Европската унија.

Извршниот директор на Fiat, Оливие Франсоа (Olivier Francois), го поздрави тоа како посветеност на италијанската автомобилска индустрија, нарекувајќи ја матичната нација на брендот „наша движечка сила и нашата иднина“.

Франсоа навести дека слабата продажба на 500e во Италија го поттикнала овој потег, истакнувајќи дека „90% од производството на Mirafiori оди во странство“.

Несомнено е дека одлуката е донесена и да се ослободи простор во Тиши, Полска, каде матичната компанија на Fiat, Stellantis наскоро треба да започне со изградба на новиот електричен супермини T03 од кинеската фирма Leapmotor.

Франсоа додаде: „За да го зголемиме бројот на 500-ти на патиштата во Италија и да ги исполниме барањата на италијанските клиенти, решивме да го изградиме новиот 500 хибрид.

„Новиот 500 Hybrid ќе биде развиен и дизајниран во Торино и [ќе биде] изграден во Мирафиори. „Јасно е дека Mirafiori игра стратешка улога за брендот и ние исто така продолжуваме да инвестираме во Италија, 500 и Mirafiori.

За таа цел, 500 Hybrid ќе користи мотори изградени во фабриката на Stellantis во Термоли, на брегот на Јадранот, издувен систем направен во Наполи и менувачи склопени во Мирафиори.





НАЈНОВИ