Продажбата на Opel во 2023 година ќе се зголеми за 15 проценти

Opel забележа значителен деловен раст во 2023 година благодарение на зголемувањето на продажбата од 15 проценти….

Ова е највисоката процентуална стапка на раст во повеќе од 20 години. Глобалната продажба се искачи на приближно 670.000 возила, што му обезбеди на производителот најголем број регистрации во последните четири години.

Opel ја затвори 2023 година со удел од приближно 5,3 отсто на својот домашен германски пазар. Од друга страна, Vauxhall забележа пазарен удел од шест отсто во Обединетото Кралство. Opel успешно работеше и во Турција, каде што има пазарен удел од шест проценти.

Висок удел на електрични возила: продажбата на електрични возила е зголемена за 22 отсто

Електричните возила со батерии (BEV) беа исклучително добро прифатени од клиентите. Околу 90.000 продадени BEVs е значително зголемување од дури 22 проценти во споредба со претходната 2022 година. Наведениот процент импресивно го нагласува успехот на офанзивата за електрификација на Opel.

Успешна стратегија за интернационализација: раст од 62 проценти надвор од Европа

Opel постигна силен раст надвор од пазарот на ЕУ минатата година и ја зголеми продажбата за приближно 62 отсто на вкупно 101.000 возила. Тоа е 15 отсто од вкупната продажба на брендот.

Значителен раст на регистрациите на лесни комерцијални возила: продажбата е зголемена за 26 проценти

Opel и Vauxhall заедно продадоа 125.000 лесни комерцијални возила ширум светот, што е зголемување од 26 отсто во споредба со 2022 година. Овие марки ја зазедоа водечката позиција меѓу електричните комбиња со приближно 17.000 единици од моделите Combo Electric, Vivaro Electric и Movano Electric продадени на европскиот пазар (ЕУ 29).

Силен раст во C-сегментот: Astra и Grandland забележаа раст на продажбата од 57 проценти

Opel, исто така, продолжи да расте во исклучително конкурентниот C-сегмент. Во 2023 година, Astra успеа да ја удвои продажбата на сите погонски верзии на европскиот пазар (ЕУ 29). Во Германија заврши на петтото место во својот сегмент. Севкупно, Opel постигна значителен раст ширум светот во C-сегментот. Во споредба со претходната година, марката продаде приближно 57 отсто повеќе модели на Astra и Grandland.

Corsa и Mokka продолжуваат да постигнуваат одлични продажни резултати низ цела Европа

Corsa минатата година повторно докажа дека е вистински бестселер. На двата најголеми пазари, Германија и Обединетото Кралство, Corsa беше најпопуларниот автомобил од Б-сегментот. Во Грција тоа беше дури и најпродаваниот автомобил на национално ниво. Покрај водечката позиција во Германија и Обединетото Кралство, Corsa Electric го зазеде второто место по регистрации во својот сегмент во Италија, Холандија, Португалија и Австрија. Mokka Electric е најпопуларниот SUV од Б-сегментот во Велика Британија и втор најпопуларен во Германија, Шпанија, Полска и Белгија.

 





НАЈНОВИ