Автомобилите ќе треба да имаат клучни функционални копчиња за максимална безбедност

Производителите на автомобили во Европа се охрабруваат да престанат да користат екрани на допир за основни функции како што се трепкачи и бришачи поради негативното влијание врз безбедноста при возењето…

Како што пишува Times, Европската програма за проценка на нови автомобили (Euro NCAP) треба да воведе нови правила во јануари 2026 година со кои се бара возилата што ги оценува да имаат функционални копчиња, лостови или копчиња за да добијат максимална безбедносна оцена со пет ѕвездички.

Според специјализираните портали, тестирањето на Euro NCAP е доброволно, но е силно поддржано од неколку влади на Европската унија, а компаниите како што се Tesla, Volvo, VW и BMW ги користат нивните оценки со пет ѕвезди за да ја претстават безбедноста на своите возила пред потенцијалните купувачи.

„Прекумерната употреба на екраните на допир е проблем во целата индустрија, при што речиси секој производител на возила ги преместува клучните функции на централните екрани на допир, принудувајќи ги возачите да ги тргнат погледите од патот и зголемувајќи го ризикот од сообраќајни несреќи“, рече Метју Ејвери (Matthew Avery), директор на Strategic of the оддел за развој во Euro NCAP.

За да се квалификуваат за максимална оцена по стапувањето во сила на новите упатства за тестирање, автомобилите ќе мора да користат копчиња или лостови за алармните светла, индикаторите, бришачите на шофершајбната, СОС повиците и сирената.

Euro NCAP не е задолжителен, но е важна референца за производителите на автомобили, така што тие сигурно нема да пропуштаат да ги прилагодат своите возила на новите правила.

Акумулирањето на сите можни функции на екраните го одвлекува вниманието на возачите од патот.

Производителите на автомобили ова го претставуваат како технолошки напредок, но всушност се работи за заштеди во производството…





НАЈНОВИ