Cybertruck на Tesla има проблеми – на ја кажува целата вистина!

За време на минатогодишниот настан Cybertruck, Илон Маск покажа прилично импресивно демо со кое неговиот EV пикап се спротивстави на Porsche 911 на патека долга четвртина милја…

Во тој дуел Cybertruck се најде на прво место, односно излезе како победник. ИменпТеslа тврди дека „Cyberbeast“ со три мотори од 99.990 долари, од нула до 60 милји на час стигнал за само 2,6 секунди, а четвртина милја ја поминал за помалку од 11 секунди. Но, дали навистина беше така? Во видеото објавено минатата недела, YouTuber Engineering Explained го повикува  Илом Маск (Elon Musk)  за пласирање на нешто што се чини дека е претерување (невистина) за можностите на Cybertruck.

Како прво, сопственикот на каналот Џејсон Фенске (Jason Fenske )вели дека Cybertruck всушност не ја завршува целата трка од четвртина милја во демото – наместо тоа, Tesla ја завршува трката на една осмина од милја. Фенске истакнува дека и двете возила се само на „половина од времето“ (растојанието) кога Tesla  кој вчече приколка на која е натоварен Porsche 911. покажува поглед на Porsche и Cybertruck кои ја минуваат целната линија рамо до рамо. Односно дека натоварениот Cybertruck е помоќен  од самиот Porsche 911.

Ова сугерира дека тие “патувале“ само една осмина милја, бидејќи таблите за тајмингот обично се поставуваат на крајот од патеката од четвртина милја. Фенске нашол и некои дополнителни докази за да го поткрепи ова, дури и мерејќи ја должината на патеката на Google Maps користејќи знаменитости од видеото. Ова не е единственото потенцијално несовпаѓање што сопствениците на Cybertruck го откриле досега, односно  кога возилото се испорачува на клиентите.

Друг YouTuber, Кајл Конер (, Kyle Conner) од Out of Spec Motoring, одржа пренос во живо за да го тестира опсегот на Cybertruck. На крајот од петчасовното возење, Конер откри дека моделот со двомотор од серијата Foundation Series имал домет само околу 254 милји со целосно полнење – многу помалку од ветениот опсег на Теslа од 320 милји. Сепак, студот можеби имал врска со понискиот опсег од очекуваното, бидејќи Коннер го извадил на автопат при околу 45 F (Фарадеј) степени (околу 7 C Цезлиусови) степени. Студеното време може значително да го намали опсегот на EV.

Во меѓувреме, на форумот Cybertruck Owners Club, еден корисник откри дека влечењето тежок товар сериозно го ограничува опсегот на возилото, што е и очекувано. Во нивните тестови, тие го користеа нивниот Cybertruck со погон на сите тркала за да влечат Tesla Model Y на приколка тешка околу 6.000 фунти. Возачот патувал само околу 111 милји со полнење од 84 проценти пред да „изумре“ батеријата на Cybertruck.

Теslа вели дека на крајот ќе објави продолжувач на опсегот што треба да понуди дополнителни 130 милји досег, но овие наоди не се совпаѓаат со приказот на Теslа на актуелниот Cybertruck како „електрана за влечење (влечна моќност). На настанот за испорака, минатата 2023 година, Tesla силно го промовираше камионот како способен да ги прави сите работи што ги прават обичните камионети, вклучително и влечење тешки предмети како ракетниот мотор на вселенското летало SpaceX.

Cybertruck можеби и не е толку груб како што го опишува Маск. Објавата на Reddit нуди увид во прирачникот за сопственикот на Cybertruck, во кој се вели дека надворешноста на Cybertruck „нема јасна обвивка на површината на надворешните панели на каросеријата“ – нешто што повеќето автомобили мора да го направат за да помогнат да се заштити бојата од оштетување на сонце и помали гребнатини .

Наместо тоа, Теslа ја бележи „секоја гребнатина што ќе се појави е на самите плочи од нерѓосувачки челик“. Сето ова не значи дека Cybertruck е вонземјанин ѕвер способен да оди надвор од патот и да биде „направен за секоја планета“, особено кога очигледните софтверски проблеми го заглавија овој Cybertruck во снегот. Cybertruck можеби не е ни нај практичниот пикап на оваа планета, односно на Земјата.





НАЈНОВИ