Dodge Charger Daytona

Во 2022 година, Dodge го покажа она што го нарекува „иднината на наелектризираните мускули“, имено Charger Daytona SRT Concept во форма на купе со електричен погон и ретро стил…

Конечно, деновиве од Dodge ни прикажсс сериски модел кој освен електрични верзии на пазарите ќе нуди и варијанти со бензински мотори, односно со класични погонски единицуи.

Новиот Charger Daytona ќе биде достапен во два каросериски стила, бидејќи следната година купувачите покрај купето ќе можат да изберат и седан верзија со четири врати.

Двете каросерии (со две и четири врати) имаат исто меѓуоскино растојание од 3074 mm, додека должината е 5248 mm.

Автомобилот е широк 2028 mm, висок 1497/1499 mm, а растојанието од подлогата е 141/143 mm (во зависност од верзијата).

Новиот Charger Daytona ја користи новата STLA Large платформа на Stellantis. Dodge на крајот ќе понуди повеќе електрични модели и опции, вклучувајќи ја и верзијата од 800 волти наречена Banshee.

На крајот, ќе има шест конфигурации од 400 волти, сите со два мотори и батерија од 100 kWh, но со различни нивоа на моќност.

Засега има само два автомобили од 400 волти, верзиите R/T и Scat Pack.

Електричниот R/T развива 370 kW/503 КС и 548 Nm (со комплетот Stage 1), така што забрзува од 0 до 60 милји на час (96 km/h) за 4,7 секунди, додека четвртина милја (402 метри) се покрива за 13,1 секунди.

Верзијата Scat Pack (со комплетот Stage 2) има 500 kW/680 КС и 850 Nm, така што достигнува 60 милји на час (96 km/h) за само 3,3 секунди, а времето од четвртина милја е 11,5 секунди.

Тие бројки се постигнуваат само кога возачот ќе го притисне копчето Power Shot на воланот за да додаде засилување од 40 КС за 15 секунди.

Што се однесува до опсегот, R/T може да помине 510 km со едно полнење, а Scat Pack 418 km.

Времето на полнење од 5 до 80 проценти на капацитетот на батеријата на полнач од 350 kW е 32 и пол минути.

И двете верзии го добиваат системот Fratzonic Chambered Exhaust што генерира звук на Dodge, кој прави возилата да звучат како стар Charger Hellcat, освен ако не го активирате неговиот Stealth режим.

Звукот се менува во зависност од режимот на возење што ќе го изберете, но извршниот директор на Dodge, Тим Кунискис, вели дека ритамот и темпото се совпаѓаат со оние на традиционалниот Hemi V8 мотор.

R/T буквите и препознатливото лого Scat Pack на предните браници помагаат да се разликуваат верзиите.

Дополнително, R/T стандардно се вози на 18-инчни Tech Silver тркала, додека Scat Pack добива 20-инчни Satin Carbon тркала.

Разлики меѓу моделите има и во внатрешноста, која останува блиску до дизајнот што го најавува концептот SRT.

Ова вклучува два екрани, безжично полнење на телефонот и опционално амбиентално осветлување.

Двете верзии добиваат централен екран на допир од 12,3 инчи, поврзан со 10,25-инчен дигитален инструмент на R/T и 16-инчен верзија на моделот Scat Pack.

Платнените и винилните седишта се стандардни (задните се преклопуваат рамно за вкупно 1.090 литри багажен простор), додека црни или црвени Nappa кожни седишта се достапни како опција.

Од почетокот на 2025 година, новиот Charger ќе биде достапен и со шест цилиндри бензински мотори.

Тие верзии се означени како Charger Sixpack S.O. и ќе има 3.0-литарски twin-турбо со шест цилиндри, со моќ од 426 КС и 558 КС.

Dodge сè уште не ги објави бројките за перформансите за автомобилите на гас, но ниту еден нема да го надмине времето од 3,3 секунди од нула до 60 милји на час на електричната верзија Scat Pack.

Возачот на верзијата R/T ги избира режимите на возење Auto, Eco, Sport, Wet/Snow и Track со притискање на копче на воланот, додека оние зад воланот на варијантата Scat Pack имаат пристап и до Donut и Drift. режими.

Друга ексклузивност за верзијата Scat Pack е опционалниот Track Package, со Brembo сопирачки и со шест клипа на клешти, гуми Goodyear Eagle F1 Supercar 3, приспособливи амортизери и Drive Experience Recorder кој вклучува цртичка камера, микрофон во камерата и рекордер на податоци.

Dodge сè уште не ги дава цените, но се проценува дека почетниот Electric R/T чини најмалку 50.000 американски долари, а Scat Pack ќе чини близу 60.000 долари кога ќе се појават на патиштата оваа есен.

Верзиите со бензински мотори кои ќе пристигнат на почетокот на 2025 година ќе бидат поевтини, но не се знае за колку.





НАЈНОВИ