Електричен Volkswagen за помалку од 20.000 евра, можеби со името Up

Volkswagen развива електричен хечбек ID.1 за помалку од 20.000 евра, кој треба да се појави на пазарот во 2026 или 2027 година, како дел од обновените напори на автомобилските компании да произведуваат електрични модели со пристапни цени…

Новиот EV ќе служи и како духовен наследник на градскиот автомобил e-Up и треба да понуди слична комбинација на компактно пакување и основна технологија.

Исто така, некои медиуми сугерираат дека тој може да биде именуван Up.

Шефот за технички развој Каи Груниц (Kai Grunitz) сугерираше дека ќе биде очигледен наследник на успешниот градски автомобил во неговиот концепт и неизбежно ќе сподели некои дизајнерски елементи и атрибути.

„ID. 1“ ќе биде блиску до Up во однос на полезноста на тој автомобил“, вели Груниц. „Тоа ќе биде автомобил кој одговара на дизајнерската ДНК и функционалната ДНК на брендот Volkswagen, но по пониска цена.

Тој не го потврди враќањето на името Up, но Volkswagen им дава голема вредност на своите најдолги и најуспешни имиња. Golf, Passat и Tiguan треба да се задржат во ерата на електрични возила, со сугестија дека стратегијата за нумеричко именување на брендот за EV ID може да се повлече.

Користејќи ја новата електрична платформа на која ќе се базираат слични модели од брендовите Cupra и Škoda, ID.1 ќе се позиционира во гамата под идната сериска верзија на ID.2, која VW има намера да ја продаде за околу 25.000 евра.

Деталите за архитектурата на новиот автомобил допрва треба да се откриваат, но тој ќе се разликува од платформата MEB Entry.

Во секој случај, ID.1 ќе биде возило фокусирано на градот, така што досегот ќе биде помал проблем од многу електрични возила, што овозможува релативно мала батерија.

Се очекува опсег да понуди досег, со едно полнење на пакетот на батерии, од нешто помалку од 200 милји (околу 320 km).

Развојот на батериите е клучен за намалување на цената на автомобилите, при што групацијата Volkswagen става голем акцент на развојот на унифицирана технологија за ќелии на батерии што може да се примени кај сите нејзини брендови и потенцијално да ги намали трошоците до 50%.

 





НАЈНОВИ