Кои се просечните клиенти на Dacia?

Може да се нагласи дека сè започна во 1999 година, кога романскиот бренд Dacia беше преземен од Renault…

Пет години подоцна, големата пазарна офанзива започна со Logan, кога за прв пат беше цел на големиот европски пазар.

Од таа година во 2004 година, Dacia продаде повеќе од осум милиони возила во 44 земји. Кои се тогаш купувачите на романскиот бренд, кој го знаеме по фер цени?

Dacia објави интересни статистички податоци, па ќе ги анализираме.

Значи, 66% од клиентите се мажи. Секој друг клиент е на возраст од 55 до 74 години, а повеќе од половина немаат деца во домаќинството.

Сепак, оваа статистика почна да ја менува Jogger. Од неговото лансирање кон крајот на 2021 година, семејниот вагон привлече 55% од купувачите на возраст под 54 години, од кои 47% имаат најмалку едно дете.

Огромното мнозинство од нив се мажи кои живеат на село.

Нивниот Jogger најмногу се користи за слободно време благодарение на неговата практичност.

Просечната возраст на купувачите на електричниот Spring е 52 години, што е пониско од просечната старост на целата марка (55 години).

Овој електричен автомобил има 40% од клиентите кои живеат на село, и покрај (само) 230 km WLTP опсег.

Но, со просечниот клиент на Dacia кој патува околу 11.750 километри годишно, односно нешто повеќе од 30 километри дневно, тоа е доволно, истакнуваaт колегите од специјализираните портали.

Sandero е најпродаваниот автомобил Dacia во Европа, а во првите шест месеци од 2023 година беше втор најпродаван автомобил на пазарите на Стариот континент.

Подеднакво го купуваат и мажи и жени, а живеат претежно на село. Брендот има уште еден бестселер, Duster. Од 2018 година, тој е најпродаваниот SUV за физички (поединци) купувачи во Европа.

Најмногу ги привлекува мажите на околу шеесет години кои живеат на село. Функционалноста и робусноста се главните фактори кои се бараат кај овој SUV модел.





НАЈНОВИ