Нај економични семејни автомобили според „What Car?“

Се прашувате кои семејни автомобили се нај економични? Е на ова прашање се обиде да даде одговор познатиот специјализиран магазин од В. Британија…

Има многу одговори на ова прашање, но секое истражување на оваа тема треба да се прочита. Како што се покажа, бензинските автомобили можат да се натпреваруваат со дизелите.

Постојат многу начини да се одреди потрошувачката на гориво. Каталошките вредности, утврдени врз основа на меѓународните стандарди, се споредливи, но тие обично не ни кажуваат колку гориво навистина ќе троши одреден автомобил на дневна основа. Може да се потпрете на препораките на возачот. На овој начин добиваме податоци од реалниот живот. Може да се потпрете и на независно истражување спроведено на оригиналниот алгоритам. Ова е случај со скалата „What Car?“.

Еве ги користените автомобили опишани како семејни автомобили, главно компактни, кои постигнале најниска потрошувачка на гориво на британските тестови:

* Škoda Octavia (од 2019 година) 2.0 TDI 115 – просечна потрошувачка на гориво: 4,06 l/100 km;

* Opel Astra (2015-2021) 1.6 CDTi 110 Ecoflex – просечна потрошувачка на гориво: 4,18 l/100 km;

* Seat Leon (2013-2020) 1.6 TDI 110 Ecomotive – просечна потрошувачка на гориво: 4,20 l/100 km;

* Hyundai Ioniq (2017-2022) Plug-in 1,6 – просечна потрошувачка на гориво: 4,54 l/100 km;

* Volkswagen Golf (2013-2020) 1.0 TSI – просечна потрошувачка на гориво: 4,73 l/100 km;

* Infiniti Q30 (2016-2019) 1,5d – просечна потрошувачка на гориво: 4,78 l/100 km;

* Fiat Tipo (од 2016 година) 1.6 Multijet 120 – просечна потрошувачка: 4,79 l/100 km;

* Kia Rio (2017-2022) 1.0 T-GDi 48V iMT – просечна потрошувачка на гориво: 4,81 l/100 km;

* Škoda Superb (2015-2023) 2.0 TDI – просечна потрошувачка на гориво: 4,88 l/100 km;

* Audi A3 (2013-2020) 2.0 TDI – просечна потрошувачка на гориво: 4,97 l/100 km.

Како што можете да видите во рангирањето погоре, дизелите доминираат. Сепак, два модели на автомобили – Kia Rio и Volkswagen Golf – опремени со бензински мотори стигнаа до врвот.

Како што се покажа, во правилно „скроените“ автомобили, дури и со бензински мотори можат да бидат многу економични.

Вреди да се напомене и Ioniq со plug-in хибриден мотор. Британските набљудувања се чини дека ги потврдуваат европските истражувања од пред неколку години, кои покажаа дека вистинската потрошувачка на гориво на plug-in хибридите може да биде многу поголема од онаа во каталогот.

Сето тоа се должи на недоволното често полнење на автомобилите од страна на нивните корисници.

Во горната споредба, разликата во потрошувачката на гориво помеѓу Ioniq и Golf со слични димензии со традиционален бензински мотор беше мала – 0,2 l/100 km во корист на корејскиот хибрид.





НАЈНОВИ