Новата Lancia Ypsilon без маска

За време на снимањето на промотивниот материјал, во Италија е „улоена“ нова Lancia Ypsilon, целосно без маска…

Неодамна беше потврдено дека новиот Ypsilon ќе ја има официјалната премиера на 14 февруари во Милано, но благодарение на овие слики, нејзиниот изглед веќе не е тајна.

Новиот Ypsilon ќе го одбележи големото враќање на Lancia, почнувајќи од средината на 2024 година со враќање на пазарите во Франција, Шпанија, Германија, Белгија, Португалија и Холандија, покрај Италија (каде што засега единствено се продава и тоа само со еден модел токму Ypsilon).

Спортската HF верзија ќе пристигне во 2025 година. И во 2025 година, автомобилот треба да ја врати италијанската марка во светот на рели по славните 80-ти и 90-ти. По неа на пазарот ќе пристигнат новата Lancia Gamma и новата Delta.

Италијанската марка претходно објави дека новиот Ypsilon ќе се нуди и во целосно електрична и во хибридна верзија. Сепак, почнувајќи од 2026 година, компанијата ексклузивно ќе презентира само нови електрични возила, а до 2028 година целата нивна понуда ќе се состои исклучиво од модели на електричен погон. Ова сугерира дека хибридната верзија на новиот Ypsilon ќе има релативно краток животен век, кој ќе трае само четири години.

Новата генерација на Ypsilon ги рефлектира главните стилски карактеристики на концептот Pu+Ra HPE, вклучувајќи ја хаубата, панорамскиот покрив и ретро-футуристичкиот ентериер инспириран од италијанскиот мебел направен од еколошки одржливи материјали.

Новиот модел ги отелотворува принципите на новиот дизајнерски јазик на брендот, чист и радикален дизајнерски јазик каде волумените на автомобилите се создаваат од пресеци на елементарни и иконски форми како што се кругот и триаголникот, во комбинација со неколку еклектични детали.

Новата генерација на Ypsilon е долга околу 4 метри. Ова е зголемување во споредба со неговиот претходник од 3,84 метри кој е во продажба од 2011 година и ја дели својата платформа со Fiat 500.

Lancia најави соработка и со италијанскиот производител на мебел Cassina, кога е во прашање внатрешното уредување на идните модели.

Во овој поглед, во февруари ќе се појави и Lancia Ypsilon Edizione Limitata Cassina, достапна во само 1.906 нумерирани и сертифицирани единици во 100% електрична верзија. Треба да го користи истиот електричен погон од 150 КС како и неговите братучеди, со батерија од 54 kWh.

 

После тоа, на ред ќе дојде блага хибридна варијанта, која треба да користи бензински мотор 1.2 PureTech со 136 КС. Потоа, во 2025 година ќе пристигне спортската верзија HF со електромотор од 240 КС и време н а забрзување од 0 до 100 km/h од 5,8 секунди.

Автомобилот ќе биде изграден на платформата CMP и ќе се произведува во фабриката Stellantis во Шпанија. Во гамата ќе има неколку хибридни верзии, но на пазарот прва ќе се појави електричната верзија.

Што се однесува до ентериерот, Lancia претходно зборуваше за широката употреба на одржливи материјали во елегантна атмосфера инспирирана од италијанските дневни соби и дизајнот на мебелот.

Новиот Ypsion ќе биде првиот модел на Lancia што ќе биде опремен со S.A.L.A. интерфејс. За да се создаде уште поцелосно и повеќе „топло“ искуство, напредокот на S.A.L.A. ќе ја следи еволуцијата на технолошките платформи на автомобилскиот концерн Stellantis  (во чија сопственост е и брендот Lancia) чекор по чекор, така што секој бренд може да ги приспособи карактеристиките на своите различни модели.

S.A.L.A. (Sound Air Light Augmentation) формира столб на технологијата Lancia без напор. S.A.L.A. е минимален и паметен виртуелен интерфејс, кој комбинира функции за аудио, контрола на климата и осветлување. Затоа, возачот и патниците можат да ја прилагодат внатрешноста на автомобилот со едноставно притискање на копче или дури и со звукот на нивните гласови.

Lancia отсекогаш произведувала модели кои ја препишувале историјата на трите главни автомобилски класи: градски автомобили, предводници и компактни седани.

Така ќе биде и во иднина, кога нивните нови автомобили ќе го нудат најдоброто од сите три сегменти и ќе имаат корист од специјалитетите на платформата Stellantis.

Компактни, пргави и забавни за возење, новите модели на Lancia ќе им се допаднат на европската база на клиенти, „прогресивните класични инфлуенсери“, кои бараат безвременска елеганција, италијански дух и иновации, заедно со удобно и пријатно искуство во возилото.

Lancia ќе се прошири и на европските пазари надвор од Италија, создавајќи 100 нови застапници во 60 големи европски градови и потпирајќи се, на оптимистички, предвидени 50 проценти од онлајн продажбата.





НАЈНОВИ