Новиот Aston Martin Vantage

Aston Martin официјално го претстави новиот Vantage, при што се вели дека овој спортски автомобил е „изработен за вистински возачи“…

„Штом ќе седнете на возачкото место, мора да го разберете вашиот автомобил. Токму таа врска ви овозможува да ја достигнете границата. Вие веќе не сте две посебни нешта. И двајцата одговарате еден на друг и зборувате на истиот јазик“, се вели во соопштението.

Vantage ќе биде достапен како coupе и roadster, а се карактеризира со дизајн со потпис на компанијата.

Пред сè, Vantage доби повеќе традиционална естетика благодарение на ревидираната предна табла која е опкружена со поголеми фарови. Нив ги спојува нова хауба, како и заоблен преден браник.

Ентериерот исто така е модернизиран, со инспирација од другите модели на овој бренд.

Моторот е придвижуван од значително подобрен 4,0-литарски twin-турбо V8 мотор, сега со 656 КС и 800 Nm вртежен момент, што е за 153 КС и 115 Nm повеќе од неговиот претходник.

Има и 8-брзински автоматски менувач ZF, погон на задните тркала, поширока патека на задните тркала (+ 30 mm), стандардни тркала од 21 инчи, гуми Michelin Pilot Sport 5 S 275/35 напред и 325/30 назад, ново лансирање систем за контрола, прилагодлив систем за контрола на тракцијата, опционални керамички сопирачки, нов информативно забавен систем со екран на допир од 10,25 инчи, како и аудио систем со 11 звучници од 390 вати (опционален Bowers & Wilkins со 1170 вати со 15 звучници).

Забрзувањето од 0 до 60 милји на час (96 km/h) трае 3,4 секунди, додека максималната брзина е 325 km/h.

Aston Martin ќе започне со испорака на новиот Vantage во вториот квартал од оваа 2024 година, по цена од околу 165.000 британски фунти по единица.

Има и тркачки Vantage GT3 што ќе учествува на Ле Ман (Le Mans)  и други престижни трки на издржливост во 2024 година.

Новиот Vantage GT3 го користи истиот 4,0-литарски twin-турбо V8 мотор, но поради прописите не произведува 656 КС и 800 Nm, туку 536 КС и 700 Nm.

Дополнително, доби нов аеродинамичен пакет, подобрена управливост и стабилност, модифицирани Alcon сопирачки, тјунирана суспензија, Xtrac шестстепен менувач, механички LSD диференцијал, контрола на тракција, издувен систем Akrapovič, заштитен кафез…

Сè на сè, тежината на возилото без течности е 1265 kg.





НАЈНОВИ